شکار سهمیه المپیک در قاره کهن؛ دختر تکواندوکار ایران المپیکی شد

تهران (پانا) - آیلار جامی با قهرمانی در رقابت‌های انتخابی قاره آسیا به پنجمین سهمیه پارالمپیک تکواندوی کشورمان دست یافت.

کد مطلب: ۱۴۶۴۱۴۳
لینک کوتاه کپی شد
شکار سهمیه المپیک در قاره کهن؛ دختر تکواندوکار ایران المپیکی شد

 آیلار جامی، ملی‌پوش کشورمان در ادامه رقابت‌های پاراتکواندوی انتخابی قاره آسیا،  در فینال وزن ۵۲- کیلوگرم با برتری قاطع ۲۳ بر صفر، بر حریف هندی خود موفق به کسب نشان طلا و سهمیه پارالمپیک پاریس شد.

لیلا میرزایی دیگر نماینده کشورمان در فینال وزن ۵۷- کیلوگرم مصاف حریفی از نپال رفت و دیداری نزدیک نتیجه را (۴ بر ۵) واگذار کرد. میرزایی با کسب عنوان نایب قهرمانی به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد و بدین ترتیب از کسب سهمیه پارالمپیک باز ماند.

رقابت‌های کسب سهمیه قاره‌‎ای در بخش پاراتکواندو امروز بیست و هفتم اسفند ماه در شهر تای‌آن چین در حال برگزاری است. ملی‌پوشان ایران با هدایت عاطفه کشاورز به عنوان سرمربی و زهرا حاجیوند به عنوان مربی در این رقابت‌ها حضور دارند.

تیم ملی پاراتکواندو کشورمان تاکنون موفق به کسب پنج سهمیه پارالمپیک پاریس شده است. مریم عبدالله‌پور در وزن ۴۷- کیلوگرم، سعید صادقیانپور در ۶۳- کیلوگرم، علیرضا بخت در ۸۰- کیلوگرم و حامد حق‌شناس در ۸۰+ کیلوگرم پیش از این جواز حضور در پارالمپیک پاریس را کسب کرده بودند.

342724_868-1-792

منبع : کمیته ملی پارالمپیک

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار