اولین دوره مسابقات جوانان دختر فرزندان کارگر برگزار می‌شود

تهران (پانا) - رئیس انجمن جودو کارگران کشور گفت اولین دوره رقابت‌های جوانان دختر فرزندان کارگر را برگزار خواهیم کرد.

کد مطلب: ۱۴۶۳۷۶۴
لینک کوتاه کپی شد
اولین دوره مسابقات جوانان دختر فرزندان کارگر برگزار می‌شود

سعید قمی رئیس انجمن جودو کارگران کشور و سرمربی تیم ملی جودو کارگران کشور در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش کارگری درباره فعالیت‌های انجمن جودوی ایران، اظهار داشت: ضمن قبولی طاعت و عبادات، پیشاپیش سال نو را هم به جامعه محترم ورز کارگری تبریک عرض می‌کنم. طبق تقویم طبق ارائه شده به فدراسیون ورزش کارگری و برنامه‌های ارائه شده از سوی این مجموعه، مسابقات در بخش بانوان و آقایان را در رده سنی بزرگسالان را هر ساله برگزار می‌کنیم. 

وی افزود: در نظر داریم دومین دوره رقابت‌های جوانان پسر را برگزار کنیم که در سال ۱۴۰۲ اولین دوره‌اش در مازندران برگزار شد. ضمنا اولین دوره رقابت‌های جوانان دختر فرزندان کارگر در دست اقدام و در حال اجرای این برنامه در آینده هستیم.

رییس انجمن جودوی کارگری کشور درباره شرکت در مسابقات مختلف برون مرزی نیز یادآور شد: تقویم مسابقات بین‌المللی جودو و دفاع شخصی کارگری را به فدراسیون ارائه کردیم.

قمی در پایان خاطرنشان کرد: ان‌شالله سال ۱۴۰۳ سال خوبی برای ورزش کارگری باشد. انتخاب مجدد جواد رمضی را به عنوان رئیس فدراسیون تبریک عرض می‌کنم. همچنین انتصاب جواندل در پست نایب رییسی فدراسیون، استاد خراسانی در سمت مدیر فنی، استاد احتشام‌زاده به عنوان رییس سازمان لیگ فدراسیون تبریک می‌گویم. مطمئنا این تغییرات نویدبخش روز‌های خوب در سال پیش‌رو خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار