کاظمیان رئیس فدراسیون سوارکاری شد

تهران (پانا) - محمد کاظمیان در مجمع انتخاباتی سوارکاری با کسب حداکثر آراء برای مدت ۴ سال به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد.

کد مطلب: ۱۴۶۳۷۴۸
لینک کوتاه کپی شد
کاظمیان رئیس فدراسیون سوارکاری شد

پس از ۳۳ ماه بلاتکلیفی و اداره فدراسیون سوارکاری با حضور سرپرست مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون چوگان ساعت ۱۰ صبح امروز پنج شنبه ۲۴ اسفند به ریاست سید محمدشروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و با حضور اعضای مجمع در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

محمد اسد مسجدی، فیض الله پیری شرفوندی، محمود حیدری، عباس رحمانی، رضا زندی خواری، محمد  کاظمیان و سید رضا میر ابوطالبی ۷ نامزد تایید صلاحیت شده در این مجمع  بودند که حیدری، میرابوطالبی و زندی در انتخابات حاضر نشدند.

انتخابات به دور دوم کشیده شد

انتخابات فدراسیون سوارکاری در حالی دنبال شد که به علت به حدنصاب نرسیدن مجموع آراء نامزدها، مجمع به دور دوم کشیده شد.

در مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری از ۴۶ رای اخذ شده کاظمیان با ۲۲ رای و مسجدی با ۱۷ رای بیشترین آراء را به خود اختصاص دادند و بعلت نرسیدن به حد نصاب (۲۴ رای) انتخابات به دور دوم کشیده شد.

در رای گیری نخست پیری ۴ رای و رحمان بدون رای بودند.

در پایان رای گیری دور دوم محمد کاظمیان توانست با کسب  ۳۲ رای موافق از ۴۶ آرای اخذ شده برای چهار سال ریاست فدراسیون سوارکاری را بر عهده بگیرد.

تعویق انتخاب اعضای هیات رییسه 

در ادامه این مجمع طبق درخواست رییس فدراسیون و موافقت اعضای مجمع رای‌گیری برای انتخاب اعضای هیات رئیسه اعم از نواب رئیس،  خزانه‌دار و کارشناس خبره به مجمع بعدی موکول شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار