۳ هزار و ۴۵۰ طرح نیمه‌تمام ورزشی در کشور

تهران (پانا) - مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت تکمیل سه هزار و ۴۵۰ طرح نیمه‌تمام ورزشی در کشور از اولویت‌های اصلی وزارت ورزش و جوانان است.

کد مطلب: ۱۴۶۳۵۵۹
لینک کوتاه کپی شد
۳ هزار و ۴۵۰ طرح نیمه‌تمام ورزشی در کشور

رسول منعم، مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در آیین معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان، اظهار کرد: ۳ هزار و ۴۵۰ طرح نیمه تمام ورزشی در کشور وجود دارد که با اولویت برای تکمیل شناسایی شده است. از این تعداد یکهزار و ۹۰۰ طرح مربوط به فضا‌های ورزشی است که می‌توان با اعتبار کم تا سال آینده به بهره‌برداری رساند.

وی ادامه داد: طرح‌های بالای ۷۵ درصد و بین ۵۰ تا ۷۰ درصد در این طرح شناسایی شده که با اولویت به بهره‌برداری خواهند رسید. استفاده از ظرفیت بخش‌های مختلف دولتی و بخش خصوصی از جمله مولدسازی، خیرین، ماده ۲۷ و شهرداری‌ها برای تکمیل طرح‌های بالای ۷۰ درصد هم از دیگر سیاست گذاری‌های وزارت ورزش و جوانان است.

منعم توزیع عادلانه امکانات و زیرساخت‌های ورزشی در استان را راهکاری مهم برای افزایش ۳ درصدی جمعیت ورزشکاران سازمان یافته در کشور دانست و گفت: هم اکنون قریب ۴ میلیون ورزشکار تحت پوشش بیمه‌های ورزشی داریم که درصددیم این تعداد را به بالای ۶ و نیم میلیون نفر که معادل ۸ درصد جمعیت کشور است برسانیم.

وی همچنین از ایجاد شهرک مدال و ساخت یک هزار واحد مسکونی برای کمک به حل مسکن قهرمانان ورزشی در سطح بین المللی خبر داد و افزود: وزیر ورزش و جوانان موافقت این موضوع را از رئیس جمهور گرفته است.

طی حکمی از سوی کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، وحید والی‌زاده مرادی به عنوان سرپرست ورزش و جوانان لرستان منصوب شد. والی‌زاده مرادی از چهره‌های ورزشی استان لرستان است که سابقه رئیس دانشکده علمی کاربردی مهارت، معاون اداری، مالی و پشتیبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان، مشاور نمایندگان کمیسیون‌های اجتماعی و قضایی مجلس شورای اسلامی در دور‌ه‌های نهم و دهم، مدیر تربیت بدنی بسیج ادارات و رئیس هیأت کشتی استان و رئیس انجمن تیراندازی دانشگاه پیام نور و مشاور فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای کشور را در کارنامه خدمتی خود دارد.

در این مراسم از زحمات دو ساله آرش قیاسیان مدیرکل پیشین اداره ورزش و جوانان لرستان قدردانی شد.

منبع : وزارت ورزش و جوانان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار