هاشمی تماشاگر ویژه تور جهانی تنیس

تهران (پانا) - کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان صبح امروز برای حضور در مسابقات تور جهانی تنیس و بازدید از اماکن ورزشی کیش وارد این جزیره شد.

کد مطلب: ۱۴۶۱۹۸۵
لینک کوتاه کپی شد
هاشمی تماشاگر ویژه تور جهانی تنیس

تنیسورها در ادامه برگزاری جدول اصلی رقابت‌های تور جهانی تنیس مردان، برای حضور در نیمه نهایی انفرادی و فینال دونفره در زمین‌های تنیس المپیک کیش به مصاف حریفان خود رفتند. در بخش انفرادی بازی ها نمایندگانی از کشورهای رومانی ، صربستان و روسیه به مرحله نیمه نهایی صعود کردند و در بخش دونفره نیز تیم‌های مجارستان و هند مجوز حضور در فینال را بدست آوردند.

به این ترتیب در روز هشتم بازی‌ها، تنیسورهای حاضر با ۲ دیدار در بخش انفرادی و یک دیدار در فینال دونفره به مصاف حریفان خود می‌روند. همچنین هفته چهارم بازی‌ها قرعه کشی شد و تنیسورهای حاضر در جدول مقدماتی از دیروز، با انجام ۳۹ بازی به مصاف یکدیگر می‌روند.

رقابت‌های ۳۰ هزار دلاری تور جهانی تنیس مردان از ۶ لغایت ۲۰ اسفند، با حضور نمایندگانی از کشورهای روسیه ، هند ، کانادا ، ایتالیا ، رومانی، بلغارستان ، اروگوئه ، اتریش ، چک ، آلمان ، لیتوانی ، فرانسه ، ونزوئلا ، ازبکستان ، پاکستان ، لبنان، مالزی، مجارستان ، مکزیک و ایران در زمین های تنیس المپیک کیش برگزار می‌شود.

سر‌داوری این مسابقات، بر عهده سامان حسنی سرداور نشان نقره کشورمان است و شاهرخ کشاورز مدیریت بازی ها را بر عهده دارد.

IMG_2387-660x330

منبع : وزارت ورزش و جوانان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار