جام حذفی فوتبال کشور؛

لشکرکشی پرسپولیس‌ها برای فتح جام قهرمانی

تهران (پانا) - سر مربی تیم فوتبال پرسپولیس پیش از بازی با نفت و گاز گچساران، بر همدلی سرخ‌پوشان برای حضور در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۴۶۱۸۹۸
لینک کوتاه کپی شد
لشکرکشی پرسپولیس‌ها برای فتح جام قهرمانی

اوسمار ویرا سر مربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با نفت و گاز گچساران در مرحله یک شانزدهم جام حذفی، اظهار داشت: فصل قبل توانستیم در یک جام حذفی سخت قهرمان شویم. جام‌های حذفی، همیشه تیم‌ها شگفتی‌هایی دارند و در این فصل نیز چنین اتفاقاتی داشتیم. مردم به خاطر همین سورپرایز‌ها عاشق فوتبال هستند.

وی افزود: تیم ما شکل خوبی برای بازی پیدا کرده و با وجود شکست در اولین مسابقه به شکلی بازی می‌کنیم، تا در ۹۰ دقیقه نتیجه را دربیاوریم. فردا هم یک بازی خوب پیش رو داریم، زیرا نفت و گاز فوتبال بازی می‌کند. قطعاً تماشاگران این دیدار را دوست خواهند داشت. امیدوارم با یک نمایش خوب، نتیجه را به سود خودمان رقم بزنیم.

سرمربی پرسپولیس درخصوص عملکرد بازیکنان جدید این تیم و احتمال ثابت بازی کردن آن‌ها مقابل نفت و گاز، گفت: همانگونه که در نشست خبری قبل از بازی با ذوب آهن گفتم، بازیکنان جدید همیشه برای کادرفنی و خودشان چالش دارند، زیرا برای اولین بار بازی می‌کنند. ارتباط بین بازیکنان قبلی و جدید باعث می‌شود در همان اولین مسابقه نتوانند، آنگونه که باید، خودشان را نشان بدهند، اما با ارتباطی که بین نفرات جدید و قدیم پرسپولیس می‌بینم، اطمینان دارم این بازیکنان روز به روز پیشرفت می‌کنند.

اوسمار تصریح کرد: با توجه به برنامه فشرده بازی‌ها قبل از عید نوروز در تمرین، امروز تصمیم می‌گیریم که چه نفراتی قرار است بازی کنند..

وی درخصوص آخرین وضعیت جذب مهاجم جدید در شرایطی که درویش اعلام کرده هنوز اوسمار گزینه‌اش را معرفی نکرده است و احتمال حضور مهاجم برزیلی که سابقه حضور در لیگ تایلند را دارد، توضیح داد: درمورد صحبت‌های درویش نظری ندارم، اما دنبال هر مهاجمی نیستیم بلکه مهاجمی می‌خواهیم که در شرایط فعلی به ما کمک کند. باید بازیکن آزاد طبق شرایط پرسپولیس بگیریم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که آیا در دیدار فردا از علیرضا بیرانوند استفاده می‌کند یا امیررضا رفیعی، گفت: هیچ وقت در نشست خبری عادت ندارم، اسامی نفراتی که قرار است بازی کنند، اعلام خواهم کرد. پس از تمرین امروز این موضوع مشخص می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به تغییر نظرات با عملکرد کوتاه مدت در پرسپولیس و تمجید از وی، گفت: من چه بگویم؟! دو روشی است که در مورد بازیکنان و کادر فنی نظر دهند؛ چیزی که همه می‌بینند، نتایج است. یک موضوع هم چیزی است که کادر فنی از تیم می‌خواهد و در زمین می‌نامند.

اوسمار در پاسخ به این سؤال که با توجه به اینکه سرمربی تیم نفت و گاز یک استقلالی است، آیا می‌توان این بازی را یک دربی نامید، توضیح داد: من مطمئنم که تمام تمرکز وی روی هدایت نفت است، نه استقلال!

وی در مورد اتفاقات پیش از دیدار با ذوب‌آهن و پیدا شدن کاغذ‌های عجیب در رختکن تیمش، گفت: من قبل از بازی نمی‌دانستم چنین اتفاقی افتاده است و بعد از بازی هم از مصاحبه بازیکنان فهمیدم. در برزیل اعتقادات زیادی وجود دارد. ممکن است چیز‌های زیادی را آدم ببیند، اما به نظر من نتیجه بازی با این چیز‌ها عوض نمی‌شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس راجع به اینکه به نظر کارشناسان تیمش در سه بازی قبلی فوتبال هجومی‌تری نسبت به زمان گل‌محمدی بازی کرده است و او چه فلسفه‌ای در پرسپولیس دارد، گفت: فصل گذشته تیم ما سه قهرمانی به دست آورد و هیچ ایرادی نمی‌توانیم به تیم بگیریم. همه هواداران هم راضی بودند. وقتی یحیی گل‌محمدی حضور داشت ما این فلسفه را داشتیم که بتوانیم توپ را به دست بیاوریم و حفظ کنیم و گل بزنیم. کاری که ما می‌کنیم این است که از نقاط قوت بازیکنان استفاده کنند و بتوانیم گل بزنیم.

اوسمار تصریح کرد: شاید نظر شخصی برخی‌ها این باشد، اما به نظرم در فوتبال باید تعامل وجود داشته باشد. همانقدر که حمله می‌کنید باید دفاع کنید و شما در سه بازی قبل دیدید که این اتفاق در تیم ما افتاد.

وی درباره مشکلات مالی پرسپولیس و حضور درویش در تمرین روز گذشته، عنوان کرد: هر کسی که کار حرفه‌ای انجام می‌دهد حق و حقوقی دارد. ما همیشه در چارچوب زمین سعی می‌کنیم وظیفه‌ای که داریم را به نحوی شایسته انجام دهیم. ما بخش مالی را به مدیریت، هیئت مدیره و سرپرست تیم واگذار کردیم تا تمرکزمان را در زمین داشته باشیم.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار