قاب ماندگارحماسه آفرینی جامعه ورزش در میدان انتخابات

تهران (پانا) - جامعه ورزش با حضور در مجموعهورزشی شهید شیرودی تهران، با حضور پر شور در صحنه انتخابات، حماسه‌ای آمیخته با شور و نشاط ورزشی خلق می‌کنند.

کد مطلب: ۱۴۶۱۴۷۷
لینک کوتاه کپی شد
قاب ماندگارحماسه آفرینی جامعه ورزش در میدان انتخابات

سیدمحمدشروین اسبقیان با حضور در سالن افراسیابی مجموعه ورزشی شهید شیرودی محل صندوق اختصاصی جامعه ورزش و جوانان در تهران، گفت: شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان را یک تکلیف دینی می‌دانم.

وی ادامه داد: امروز با تدبیر وزیر ورزش و جوانان،‌ خانواده ورزش از ساعات اولیه در مجموعه افراسیابی حاضر شدند و رای خود را به صندوق انداختند. امروز عهد و پیمان مجددی با شهدا، امام شهدا و رهبر انقلاب خواهیم بست که تا پای جان، بر اصول و آرمان های نظام و انقلاب ایستاده‌ایم و خواهیم ایستاد.

معاون وزیر ورزش و جوانان، گفت: امروز از ساعت اولیه خانواده ورزش پای صندوق حاضر شده اند و این حضور بسیار با شور و پرنشاط است.

 انتخابات سرنوشت کشور را در مقابل دشمنان در قله رفیع پیروزی قرار می‌دهد.

مرتضی قربانی با حضور در سالن افراسیابی مجموعه ورزشی شهید شیرودی محل صندوق اختصاصی جامعه ورزش و جوانان در تهران، گفت: امروز، روز بسیار مبارکی است و روز عزت و استقلال ملت شریف ایران است. امروز و روزهای انتخاباتی ما در مراحل مختلف، سرنوشت مردم را به صورت حقیقی و حقوقی تثبیت می‌کند و نشان می‌دهد کشور در اختیار مردم است و بیگاناگان از کشور بیرون شه‌ادند.

وی ادامه داد: در گذشته شاه ایران ژاندارم آمریکا در منطقه شده بود، اما امروز این تفاله‌های فاسد آمریکایی دیگر جایی در این کشور ندارند و مردم خودشان کشور را اداره می‌کنند.

رئیس فدراسیون تیراندازی، گفت: امروز باید همه مردم شکرگذار باشند. ما ۲۵۰ هزار شهید دادیم و باید دست به دست هم دهیم، تا هیچگاه بیگانگان به این کشور راه پیدا نکنند.

وی تأکید کرد: انتخابات سرنوشت کشور را در مقابل دشمنان در قله رفیع پیروزی قرار می‌دهد.

حضور در انتخابات و رأی دادن، یک تکلیف است

میرشاد ماجدی با حضور در سالن افراسیابی مجموعه ورزشی شهید شیرودی محل صندوق اختصاصی جامعه ورزش و جوانان در تهران، اظهار داشت: قرار شده تمام ورزشکاران و مدیران و اعضای تیم‌های ملی در یک محل ورزشی حاضر شده و رأی بدهند. از همه مردم می‌خواهم پای صندوق‌ها بیایند، چراکه حضور در انتخابات و رأی دادن، یک تکلیف است.

وی در مورد حضور پررنگ ورزشکاران در محل انتخابات، گفت: در حال‌حاضر بسیاری از چهره‌های ورزشی را می‌بینم و شک ندارم در ساعات آینده، مجموعه ورزشی شیرودی شلوغ‌تر هم می‌شود.

جواد فروغی مدال‌آور طلایی ایران در المپیک در محل صندوق انتخاباتی جامعه ورزش و جوانان ورزشگاه شهید شیرودی حاضر شد.

حسین نوری عضو تیم ملی ژیمناستیک بزرگسالان گفت: امیدوارم نمایندگانی که انتخاب می‌شوند و در مجلس شورای اسلامی حضور پیدا می‌کنند، امید بخش توسعه ورزش باشند.

آرش میراسماعیلی رییس فدراسیون جودو، وحید مرادی سرپرست فدراسیون والیبال و پیمان اکبری کاپیتان سابق تیم ملی والیبال در محل اخذ رای و صندوق انتخاباتی جامعه ورزش و جوانان حضور پیدا کردند.

 تصویری که امروز به دنیا مخابره شد سال‌ها در اذهان باقی خواهد ماند

مازیار ناظمی، رئیس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری با حضور در محل صندوق انتخاباتی جامعه ورزش و جوانان، گفت: خوشحالم به نمایندگی از جامعه بزرگ اتومبیلرانی و موتورسواری، امروز در محل رأی‌گیری حضور دارم. تصویری که امروز به دنیا مخابره شد سال‌ها در اذهان باقی خواهد ماند.

طبق دستور مقام معظم رهبری پای صندوق رأی حضور یافتم

شهلا، سرمربی تیم ملی بیلیارد افزود: امروز در سالن ورزشی شهید افراسیابی حضور پیدا کردم. خدا را شاکرم که حضور ورزشکاران و مسئولان پرشور است، طبق دستور مقام معظم رهبری، پای صندوق رای حضور یافتم، تا در تعیین سرنوشت خود و کشورمان حضوری مؤثر داشته باشیم.

جامعه ورزش همواره در انتخابات مشارکت ویژه‌ای دارند

مهدی محمدنبی با حضور در سالن افراسیابی مجموعه ورزشی شهید شیرودی محل صندوق اختصاصی جامعه ورزش و جوانان در تهران، اظهار داشت: همه می‌دانند جامعه ورزش همواره در انتخابات مشارکت ویژه‌ای دارند و این مهم را از مسئولیت‌های اجتماعی خود می‌دانند. امیدوارم آینده کشورمان به خوبی رقم بخورد و قطعا باید همه مردم شرکت کنند تا آینده کشور را مشخص کنند.

وی در خصوص حضور خانواده فوتبال ایران در مجموعه شیرودی، گفت: قطعا برخی در مجموعه شیرودی و بعضی‌ها هم در محل نزدیک سکونت خود رای می‌دهند. امیدوارم همه فوتبالیست‌ها در انتخابات شرکت کنند و رای خود را در صندوق بیندازند.

ورزشکاران در کنار مردم هستند

غلامرضا شعبانی‌بهار رئیس فدراسیون تیروکمان، با حضور در سالن افراسیابی مجموعه ورزشی شهید شیرودی محل صندوق اختصاصی جامعه ورزش و جوانان در تهران، اظهار داشت: خیلی خوشحالم جامعه ورزش وظیفه خود را در قبال انقلاب و ملت ایفا کرد.

وی افزود: خوشبختانه در ساعات اولیه همه شرکت کردند و این نشان می‌دهد ورزشکاران در کنار مردم هستند. امیدوارم تا آخرین لحظه انتخابات همه ورزشکاران رای خود را بدهند.

 مجلس جدید نگاه ویژه‌ای به ورزش داشته باشد.

امیر عزیزی‌پور رئیس فدراسیون اسکواش پس از حضور در ورزشگاه شیرودی، محل رای‌گیری جامعه ورزش برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: شرایط بسیار خوبی است که امروز تمام خانواده بزرگ ورزش در ورزشگاه افراسیابی برای شرکت در انتخابات دور هم جمع شده‌اند و درکنار آن به وظیفه شرعی خود نیز عمل می‌کنند.

وی افزود: زمانی که قانون‌گذاری در مجلس اتفاق می‌افتد باید نگاه ویژه‌ای به ورزش شود و خانواده اسکواش به عنوان عضوی از جامعه بزرگ ورزش به دنبال افزایش بودجه است و علاوه بر آن دسترسی آسان به برخی خواسته‌ها و امکانات که در حال حاضر دغدغه فدراسیون‌هاست، از دیگر مطالبات جامعه ورزش و ما است.

رییس فدراسیون اسکواش تاکید کرد: امیدوارم مجلس جدید نگاه ویژه‌ای به ورزش داشته باشد.

گام توسعه ورزش از مسیر حاکمیت و دولت عبور می‌کند

حمید عزیزی رییس فدراسیون گلف، با حضور در سالن افراسیابی مجموعه ورزشی شهید شیرودی محل صندوق اختصاصی جامعه ورزش و جوانان در تهران، اظهار داشت: خوشحالم امروز در اینجا هستم و می‌توانم رای بدهم. همه دغدغه این را دارند تا برای توسعه کشور تلاش کنند و امیدوارم دوستان ورزشی اینجا حضور داشته باشند و رای بدهند.

وی افزود: گام توسعه ورزش از مسیر حاکمیت و دولت عبور می‌کند. همانطور که زیرساخت‌ها را دولت متقبل کرده است و امکانات در اختیار فدراسیون و مجموعه‌های ورزشی قرار می‌گیرد. مجلس شورای اسلامی با وضع مقررات، شرایط ورزش را بهبود ببخشد. در سال گذشته دیدیم که مجلس اقدام‌هایی در خصوص مباحث ورزشی انجام داده است.

مشارکت پرشور ورزشی‌ها نشان داد تا چه میزان به نظام پایبند هستند

جواد داوری از حضور پرشور مردم و جامعه ورزش در انتخابات یاد کرد و افزود: امروز یک روز خاطره‌انگیز برای من است، سال‌ها در همین سالن افراسیابی بازی کردم و امروز در همین فضا یکبار دیگر با آرمان‌های انقلاب و رهبری تجدید میثاق کردم.

وی ادامه داد: مشارکت پرشور ورزشی‌ها نشان داد، تا چه میزان به نظام پایبند هستند. امنیت کشور به همین راحتی‌ها به دست نیامده و ما قدردان زحمات و تلاش‌های این عزیزان هستیم. این باید تداوم داشته باشد و امیدوارم ایران اسلامی روز به روز در مسیر پیشرفت گام بردارد.

رئیس فدراسیون بسکتبال تصریح کرد: جامعه ورزش مطالباتی از نمایندگان دارند. به عنوان مثال آنها باید در خصوص بودجه ورزش اصلاحاتی را انجام بدهند چراکه چانه ورزش بسیار کم گرفته شده و نیاز به بررسی دارد.

داوری گفت: جامعه بسکتبال امروز به وظیفه خود عمل کرد و با حضور در پای صندوق‌های رای، نشان داد پای انقلاب و رهبری با قدرت ایستاده و این حرکت بزرگ و پرشوری که امروز در ایران اسلامی رقم خورد تمام نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد.

جامعه ورزش ثابت کرده که در صحنه‌هاست

علی سلطان‌پور سرپرست فدراسیون بولینگ وبیلیارد، با حضور در سالن افراسیابی مجموعه ورزشی شهید شیرودی محل صندوق اختصاصی جامعه ورزش و جوانان در تهران، اظهار داشت: امروز یک روز تاریخی برای کشور است. همیشه جامعه ورزش ثابت کرده که در صحنه‌هاست. خوشبختانه ورزشکاران امروز پای صحنه بودند و رای‌های خود را در صندوق انداختند. از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک تشکر می‌کنم که مجموعه شیرودی را برای محل انتخابات ورزشکاران انتخاب کردند. امیدوارم شاهد حضور نمایندگانی باشیم که بتوانند به جامعه ورزش نگاه ویژه‌ای کنند.

وی افزود: امیدوارم یک نگاه عادلانه به رشته‌های ورزشی داشته باشند. قطعا باید عدالت باشد و امید دارم آن دوستانی که وارد مجلس می‌شوند نگاه ویژه‌ای به ورزش داشته باشند.

 امیدوارم بهترین تصیمات برای کشور گرفته شود

زهرا اینچه‌درگاهی رئیس فدراسیون ژیمناستیک پس از حضور در ورزشگاه شیرودی، محل رای‌گیری جامعه ورزش برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ، اظهار داشت: جامعه ورزش امروز در سالن افراسیابی برای حضور در انتخابات حاضر شده‌اند.

وی افزود: فضای بسیار گرم، صمیمی و پرشوری امروز در این سالن حاکم است و امیدوارم بهترین تصیمات برای کشور گرفته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار