اظهارات ورزشکاران در مورد انتخابات مجلس دوره دوازدهم

تهران (پانا) - جامعه ورزشی کشورمان ضمن تاکید بر حضور همه جانبه در انتخابات مجلس شورای اسلامی، دیگر قشرهای جامعه را در برگزاری هر چه باشکوه‌تر این انتخابات دعوت به مشارکت کردند.

کد مطلب: ۱۴۶۱۴۰۵
لینک کوتاه کپی شد
اظهارات ورزشکاران در مورد انتخابات مجلس دوره دوازدهم

انتخابات مجلس شورای اسلامی فردا جمعه ۱۱ اسفند در سراسر کشور آغاز می‌شود و ورزشکاران نیز همانند دوره‌های قبل برای انتخاب نمایندگان مردمی به صفوف رای گیری می‌پیوندند.

­محمد برزگر بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد مشارکت در انتخابات مجلس گفت: من در انتخابات شرکت می‌کنم و از تمام مردم کشورم و همچنین جامعه ورزشکاران می‌خواهم برای تعیین سرنوشت و رفع مشکلات خودشان در این انتخابات حضور داشته باشند.

­علی سلمانی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس نیز ضمن دعوت از مردم برای حضور در انتخابات، گفت: باید برای موفقیت کشورمان در این رای گیری حضور داشته باشیم و به افرادی رای بدهیم که بتوانند کار کنند و کشوری آباد بسازیم.

­رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال پیکان در مورد حضور در انتخابات، گفت:مردم بهتر از من می‌دانند که شرکت در انتخابات برای آینده خودشان تصمیم می‌گیرند و حضور خواهند داشت.

­جواد فروغی قهرمان المپیکی کشورمان، نیز در ادامه گفت: اگر می‌خواهیم ایرانی قوی و قدرتمند داشته باشیم درانتخابات شرکت کنیم.

­حسین بادامکی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس نیز در مورد این انتخابات، گفت: مردم ما همیشه نشان داده اند در گمواقع سرنوشت ساز پای کار خواهند بود و فردا هم، پای صندوق‌های رای برای آینده ایران و خودشان رای خواهند داد.

­مهدی شیر محمدی ملی پوش فوتبال ساحلی ایران، نیز به رای دهندگان، توصیه کرد: باید به افرادی که لایق خدمتگذاری هستند رای داد.

رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس نیز ادامه داد: با حضور همه جانبه به افرادی رای بدهیم که چالش‌های اجتماعی و اقتصادی مردم را می‌شناسند.

مهدی ترابی بازیکن پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران، گفت: ان‌شاءالله رای می‌دهیم و با یک انتخاب خوب یک اتفاق خوب رقم خواهیم زد.

­حسن خان محمدی مربی فوتبال و پیشکسوت پرسپولیس در مورد مشارک مردم در انتخابات، گفت: اگر کسی از شرایط موجود ناراحت است، باید برود و رای بدهدف تا آنچه خودش می‌خواهد اتفاق بیفتد و استفاده از حق رای اسلحه‌ای برای مبارزه با مشکلات موجود است مردم باید بیاییند و افراد اصلح را انتخاب کنند و انچه که خوب است برای کشور رقم بخورد.

میرشاد ماجدی رئیس هیئت فوتبال تهران در مورد حضور در انتخابات مجلس، گفت: بسیاری از رسانه‌ها و افراد معاند نظام جمهوری اسلامی در خارج از کشور علاقه‌مند نیستند که کسی در رای گیری شرکت کند، اما می‌دانم که مردم باز هم با حضور حداکثری در انتخابات، این توطئه‌ها را خنثی می‌کنند، اما حرف من با نمایندگانی است که رای می‌آورند و روی صندلی مجلس می‌نشینند، روی قول‌هایی که دادند بایستند.
­سعید دقیقی سرمربی تیم فوتبال شمس آذر گفت: کسی که در قامت نماینده مردم قرار می‌گیرد کاری بکند که حداقل نیاز‌های مردم رفع شود.

موحد محمد پور ملی پوش فوتبال ساحلی در مورد حضور در انتخابات، گفت: مردم رای می‌دهند، اما نماینده منتخب باید­ فکر دل و سفره مردم باشد.

­امیر حسین کریمی ملی پوش واترپلو در مورد انتخابات، گفت: من رای اولی هستم و از مردم می‌خواهم برای تعیین سرنوشت خودشان و حل مشکلات پای صندوق‌های رای بروند.

­مهدی فتاحی قهرمان کیک بوکسینگ جهان، گفت: حضور در انتخابات، وظفه دینی شرعی و سیاسی است برای واجب است از همه ورزشکاران قهرمانان و پیشکسوتان عزیز دعوت می‌کنم در انتخابات شرکت کنند، تا در سرنوشت ایران مقتدر نقش پر رنگی داشته باشند.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار