انتقاد عنایتی از مدل استفاده از VAR ؛ تفکیک تیم‌ها فوق‌العاده اشتباه است

تهران (پانا) - سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: جدا کردن تیم‌ها از هم فوق‌العاده اشتباه است. مگر تیم‌های دیگر خرج نمی‌کنند؟، همه ۱۶ تیم لیگ برتری، بزرگ و باکیفیت هستند. اگر قرار است VAR بیاید باید برای همه باشد.

کد مطلب: ۱۴۶۱۱۵۹
لینک کوتاه کپی شد
انتقاد عنایتی از مدل استفاده از VAR ؛ تفکیک تیم‌ها فوق‌العاده اشتباه است

غلامرضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال پیکان مقابل صنعت نفت آبادان در هفته هجدهم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی حساسی با صنعت نفت آبادان داریم، چون شرایط جدول به شکلی است که می‌دانیم امتیاز بازی فردا به ما در ادامه راه کمک می‌کند. بازی‌های رو در رو حساسیت بیشتری دارند و صنعت نفت، هم یکی از تیم‌هایی است که ما با آن‌ها در رقابت هستیم. جایگاه ما آنی نیست که باید در جدول داشته باشیم. ما رو به جلو نگاه می‌کنیم و از فردا می‌خواهیم شرایط را به نفع خودمان تغییر دهیم. باید انگیزه‌مان بهتر شود.

وی افزود: فکر می‌کنم در بازی قبلی هفتمین یا هشتمین امتیاز را به دلیل اشتباه داوری از دست دادیم. امیدواریم شرایط بهتر شود. فردا بازی سختی است چرا که هر دو تیم شرایط خوبی در جدول رده‌بندی نداشتند. صنعت نفت با تغییراتی که داشته و آمدن سهراب بختیاری‌زاده شرایط بهتری پیدا کرده است. ما قبلاً وقتی گل می‌خوردیم، شیرازه‌مان از هم می‌پاشید، اما الان بازیکنان به خودباوری رسیده‌اند و خودشان را جمع می‌کنند. امیدوارم سه امتیاز بازی فردا را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره فعالیت نقل و انتقالاتی و جذب بازیکنانی، مانند فرشید اسماعیلی و علی قربانی، عنوان کرد: ما در نیم فصل اول بی‌تجربه بودیم پس سعی کردیم بازیکنانی اضافه کنیم که هم کیفیت و هم تجربه داشته باشند. مطمئنیم آن‌ها به ما کمک زیادی خواهند کرد.

عنایتی درباره قهرمانی امید‌های پیکان، گفت: خیلی خوشحال شدیم. بازیکنان پایه ما خیلی باکیفیت هستند. پیکان سالیان سال در رده‌های پایه کار می‌کند و انتظار از پیکان همین است. این تیم بازیکنان باکیفیتی به تیم ملی معرفی کرده است. اگر شرایط ما در جدول رده بندی بهتر شود از بازیکنان پایه‌مان استفاده خواهیم کرد.

وی درباره بحث استفاده از VAR در بازی‌های حساس، خاطرنشان کرد: جدا کردن تیم‌ها از هم فوق‌العاده اشتباه است. مگر تیم‌های دیگر خرج نمی‌کنند؟، همه ۱۶ تیم لیگ برتری، بزرگ و باکیفیت هستند. اگر قرار است VAR بیاید باید برای همه باشد. اگر امتیازات از دست رفته ما به خاطر اشتباهات داوری اضافه شود، ما در نیمه بالای جدول قرار خواهیم گرفت. دوستان باید سنجیده‌تر صحبت کنند.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار