مسیگر: همه تمرکزمان برای موفقیت در بازی رده بندی است

تهران (پانا) - کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی بر انسجام تیم ملی برای کسب مقام سومی جهان، بعد از شکست مقابل برزیل تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۴۶۰۸۸۹
لینک کوتاه کپی شد
مسیگر: همه تمرکزمان برای موفقیت در بازی رده بندی است

مسیگر در پاسخ به این سئوال که چرا ایران بازی را خوب شروع کرد، اما در پایان شکست خورد، گفت: همه تلاشمان را کردیم تا مقابل تیم قدرتمند برزیل، پیروز شویم. با تدابیر خوب کادرفنی هم پیش رفتیم و دو بر صفر عقب جلو افتادیم، اما اتفاقات بازی طوری پیش رفت که در پایان مقابل برزیل شکست خوردیم.

وی ادامه داد: برزیل یکی از بهترین و قدرتمندترین تیم های فوتبال ساحلی جهان است و البته ما هم که در جمع چهار تیم برتر جهان قرار گرفته‌ایم از بهترین‌های جهان هستیم و می‌توانستیم برنده بازی باشیم. ما سال گذشته در فینال جام بین قاره‌ای برزیل را شکست داده بودیم و قهرمان شده بودیم و آنها هم انگیزه زیادی برای جبران آن شکست داشتند. 

کاپیتان ایران در پاسخ به این سئوال که آیا رسیدن به جمع چهار تیم برتر جهان برای ایران کافی بود، گفت: ما از ابتدای حضورمان در جام جهانی، هدفمان این بود که به فینال راه پیدا کنیم و قهرمان شویم و اصلا به شکست در نیمه نهایی هم فکر نکرده بودیم. اگر بازی‌های ایران مقابل اسپانیا، آرژانتین و تاهیتی و حتی امارات میزبان را دیده باشید، متوجه می‌شوید که ایران چقدر شایسته حضور در فینال بود اما این اتفاق نیفتاد و از این بابت ناراحتیم اما باید تنها چند ساعت ناراحت باشیم و بعد از آن، به فکر پیروزی در بازی رده بندی و سوم شدن در جام جهانی باشیم.

مسیگر در پاسخ به سئوالی درباره نتیجه بازی رده بندی، افزود: همه تمرکزمان برای موفقیت در بازی رده بندی است و در حال حاضر باید به سرعت ریکاوری روحی و روانی و جسمی را انجام دهیم، تا برای بازی رده بندی آماده شویم. باید این بازی را ببریم و سوم شویم تا طرفدارانمان در دبی که آنها هم مثل ما از شکست مقابل برزیل ناراحت هستند را دوباره خوشحال کنیم و کاری کنیم که از بازی ما در رده بندی جام جهانی درست مثل بازی‌های قبلی که بردیم لذت ببرند.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار