وداع تلخ سپاهان با لیگ قهرمانان آسیا؛

تهران (پانا) - سپاهان در دیدار برگشت مقابل الهلال شکست خود و وداع تلخی با لیگ قهرمانان آسیا داشت.

کد مطلب: ۱۴۶۰۶۹۶
لینک کوتاه کپی شد
وداع تلخ سپاهان با لیگ قهرمانان آسیا؛

ورزشگاه کینگدام آره‌نا شهر ریاض، شاهد برگزاری یک دیدار حساس از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیابود، الهلال با 6 گل به مرحله نیمه نهایی این پیکارها صعود کرد.

تیم فوتبال سپاهان نمایش فوق العاده در در ورزشگاه کینگدام‌‌آرنا داشت. سپاهان در این دیدار هم مثل بازی رفت 3 بر 1، نتیجه را به کهکشانی‌های آسیا واگذار کرد.

gjg2mrja

سپاهان در دقیقه 54، با یک ارسال به سمت چپ، میلاد زکی پور، توپ را به اعرابی سپرد که ارسال این بازیکن در تیر دوم با ضربه سر رامین رضاییان همراه شد، فرشاد احمدزاده مقابل دروازه خالی توانست توپ را به تور چسبانده و سپاهان را پیش بیندازد.

در دقیقه 71 و روی اشتباه آریا یوسفی، مالکوم با فراری تند و تیز به سمت دروازه سپاهان پیش رفت که با خطای یزدانی سرنگون شد. داور ابتدا به مدافع سپاهان کارت زرد داد و سپس با مراجعه به VAR، یزدانی را اخراج کرد.

ترکیب الهلال: 
یاسین بونو، حسان تمبکتی، علی البلیهی، سعود عبدالحمید، یاسر الشهرانی (67- ناصر الدوساری)،  محمد کنو  (67- سلمان الفرج)، روبن نوس، مالکوم، میشائیل دلگادو، سالم الدوسری، الکساندر میتروویچ
سرمربی: ژرژ ژسوس
1993749

ترکیب سپاهان:
پیام نیازمند، سیاوش یزدانی، میلاد زکی‌پور، آریا یوسفی، رامین رضاییان، امید نورافکن، محمد کریمی، برایان دابو، فرشاد احمدزاده، علی اصغر اعرابی، شهریار مغانلو
سرمربی: ژوزه مورایس

1993748

سپاهان در مجموع همانند سایر نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا حذف شد، ایران که در جام ملت‌ها، نتوانست با وجود لژیونرهایش، ناکامی چهاردهه‌ای خود را جبران کند، این بار ویروس ناکامی، گریبان سپاهان، نساجی و پرسپولیس را گرفت و فوتبال ایران در مرحله یگ چهارم نهایی این مسابقات، نماینده ندارد.

الهلال در مرحله یک چهارم نهایی این پیکارها به دیدار الاتحاد خواهد رفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار