نامزدهای میزبانی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شدند

تهران (پانا) - سه کشور به صورت رسمی اعلام آمادگی خود را برای میزبانی از دیدارهای باقی مانده مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اعلام کردند.

کد مطلب: ۱۰۷۷۷۳۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سایت روزنامه قطری استاد الدوحه ، گزارش‌ها حاکی از آن است که ازبکستان و امارات به طور رسمی برای میزبانی از دیدارهای باقی مانده مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب کاندید شده‌اند؛ ضمن اینکه پیش از این قطر هم برای میزبانی از مرحله گروهی اعلام آمادگی کرده بود.

در جلسه ویدئویی که دو روز پیش بین اعضا کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد، این موضوع مورد تصویب قرار گرفت که دیدارهای باقی مانده لیگ قهرمانان آسیا در مرحله گروهی به صورت مجتمع در یک کشور برگزار شود تا هم مسابقات زودتر تمام شود و هم از سفر زیاد تیم‌ها جلوگیری شود. بر این اساس قرار است دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا روزهای 14 تا 29 سپتامبر (24 شهریور تا 8 مهر) برگزار شوند. 4 و 29 نوامبر (14 آبان و 9 آذر) زمان برگزاری دیدارهای مراحل یک‌چهارم نهایی و نیمه‌نهایی است و 5 دسامبر (15 آذر) نیز دیدار فینال برگزار می‌شود.

در بین 3 کشوری که نامزد میزبانی شده‌اند، دوحه شانس بیشتری برای به دست آوردن این میزبانی دارد، زیرا این شهر دارای استادیوم‌هایی است که دارای تکنولوژی خنک کننده برای کنترل دمای هوا هستند، نکته‌ای که به عنوان یک مزیت توسط یکی از مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا مورد تاکید قرار گرفته است.

پیش‌بینی می‌شود میزبان مرحله گروهی در جلسه 15 ژوئن کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار