پیام تسلیت مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در پی شهادت رئیس‌جمهوری

همدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در پی شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان، پیام تبریک و تسلیتی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۴۷۵۹۹۱
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در پی شهادت رئیس‌جمهوری

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان؛ متن پیام رسول شیدایی به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

انا لله و اناالیه راجعون

خبر جانگداز شهادت خادم الرضا(ع) حضرت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور جهادی و مردمی کشور، آیت‌الله سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، دکتر امیر عبداللهیان، وزیر امورخارجه، استاندار آذربایجان شرقی و دیگر همراهان رئیس‌جمهوری و خدمه پرواز در پی وقوع حادثه سقوط بالگرد، قلب‌های‌ ملت ایران را در بهت و اندوه فرو برد. بدون شک این ضایعه، فقدانی بزرگ و جبران‌ناپذیر‌ است و داغی است که به آسانی تسلّی نمی‌یابد‌.

مداومت‌ و استقامت این سید محرومان در پیگیری و تلاش برای حل مشکلات و همچنین شهادت جانسوز در راه خدمت به مردم، مثال‌زدنی‌ و الهام‌بخش‌ همه مسئولان، متولّیان کشور و دانش‌آموزان عزیز بوده است و سرلوحه آنان خواهد بود و قطعا فرزندان این آب و خاک با تأسی از خدمات جهادی این سید مظلوم و مردمی از این مرز و بوم، ایرانی آباد و سربلند خواهند ساخت.

اینجانب به نمایندگی از جامعه بزرگ فرهنگیان و دانش‌آموزان استان این ضایعه بزرگ و غیر قابل باور را محضر حضرت بقیه‌الله (ارواحنا فداه)، مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه‌ای(دامه حفظه) مراجع عظام تقلید و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و از خداوند رحمان‌، علوّ درجات و محشور شدن با ائمه اطهار(ع) را برای این شهدای والامقام و برای خانواده معظم آنان صبر و شکیبایی مسالت‌ دارم.

رسول شیدایی

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار