داور بخش تئاتر دانش‌آموزی جشنواره امید فردا:

آیندگان تئاتر و هنر مملکت از دل جشنواره‌های دانش‌آموزی بیرون می‌آیند

همدان (پانا) - داور چهل و دومین جشنواره دانش‌آموزی امید فردا گفت آیندگان تئاتر و هنر مملکت از دل جشنواره‌های دانش‌آموزی بیرون می‌آیند.

کد مطلب: ۱۴۷۱۷۰۴
لینک کوتاه کپی شد
آیندگان تئاتر و هنر مملکت از دل جشنواره‌های دانش‌آموزی بیرون می‌آیند

مهدی حبیبی، نویسنده و کارگردان تئاتر و داور تئاتر خیابانی در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: امروز پنج نمایش تئاتر دخترانه منتخب از شهرستان‌های استان همدان، سه نمایش از ناحیه‌های مختلف همدان، یک نمایش از ملایر و یک نمایش از کبودرآهنگ تماشا کردیم.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان با بضاعت مالی کم با تلاش و زحمت خود و همراهی مربیان پرورشی و مدیران مدرسه، پنج نمایش خوب آماده‌ کرده بودند و امروز در کانون مهدیه در بخش نمایش خیابانی اجرا کردند.

حبیبی افزود: برای مسئولانی که برای برگزاری این جشنواره زحمت کشیدند، پیشنهاد می‌کنم جوایز و لوح سپاسی برای دانش‌آموزان به رسم یادگاری و قدردانی در نظر گرفته شود تا این خاطره همیشه در ذهن آن‌ها به‌عنوان یک رویداد شیرین باقی بماند.

داور جشنواره خاطرنشان کرد: شاید آن‌ها نیز مثل من به لوح‌های تقدیر دوران دانش‌آموزی خود افتخار کرده و این باعث انگیزه بیشتر دانش‌آموزان برای کار کردن می‌شود و حس رقابتی در آن‌ها ایجاد می‌کند که می‌تواند باعث ارائه کارهای بهتر در آینده شود.

حبیبی بیان کرد: چه بسا جشنواره‌ها باعث تغییر روند زندگی دانش‌آموزان شده و آنها در آینده به بازیگران و کارگردانان موفقی تبدیل شوند.

وی گفت: سال‌های قبل جشنواره دانش‌آموزی در حال فراموشی بود ولی در چند سال اخیر جدی‌تر به آن پرداخته شده و باعث شده مسابقات مرحله کشوری نیز در همدان برگزار شود.

دانش‌آموز خبرنگار: شیما ویس مرادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار