فرمانده پایگاه شکاری خلبان شهید نوژه:

ارتش، جزو ارکان اصلی نظامی در آغاز راه انقلاب بود

همدان (پانا) - فرمانده پایگاه شکاری خلبان شهید نوژه گفت: ارتش در سال‌های ابتدایی انقلاب، جزو ارکان نظامی اصلی و موثر بود و هنوز نیز هست.

کد مطلب: ۱۴۶۸۶۰۱
لینک کوتاه کپی شد
ارتش، جزو ارکان اصلی نظامی در آغاز راه انقلاب بود

سرتیپ دوم خلبان ستاد پرویز مرادبکی، امروز در مراسم روز ارتش در میدان باباطاهر همدان ضمن تبریک ۲۹ فروردین، سالروز ارتش اظهار کرد: امام خمینی(ره) با توجه به شناخت دقیق خود این روز را به نام ارتش نهادند و با این ابتکار، نقشه شوم دشمنان برای سرنگونی ارتش را نقش بر آب کردند.

وی ارتش را جزو ارکان اصلی نظامی در 2 سال آغازین انقلاب خواند و گفت: ارتش بعد از آن نیز در جهاد سازندگی، نقش قابل توجهی داشت و حضور ارتش در حیات خلوت رژیم صهیونیستی، آمریکا و در جای‌جای منطقه نمود دارد‌.

فرمانده پایگاه شکاری خلبان شهید نوژه با بیان اینکه امروز ارتش تحت لوای رهبر معظم انقلاب در اوج قدرت قرار گرفته است، عنوان کرد: ارتش در حفاظت و صیانت از آرمان‌های شهدا و امام(ره) و انقلاب اسلامی، ذره‌ای عقب‌نشینی نکرده و وعده صادق‌ها را محقق می‌سازد.

وی گفت: به دوستان و دشمنان خود اعلام می‌کنیم که نیروهای مسلح برای صلح و آرامش در منطقه حضور دارند و ما تا آخرین قطره خون از این انقلاب و آرمان‌های آن دفاع خواهیم کرد.

خبرنگار پانا: ثمینه نوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار