معاون واحد خواهران انجمن اسلامی استان همدان‌:

انجمن اسلامی، طلایه‌دار جامعه اسلامی است

همدان (پانا) - معاون واحد خواهران انجمن اسلامی استان، فعالیت پرشور و گسترده اعضای این انجمن را مایه مباهات انجمن اسلامی استان دانست.

کد مطلب: ۱۴۶۶۴۴۳
لینک کوتاه کپی شد
انجمن اسلامی، طلایه‌دار جامعه اسلامی است

‌فاطمه خوش‌ساعد ضمن تاکید بر تلاش‌های گسترده‌ اعضای این انجمن در ایام ماه مبارک رمضان، عنوان کرد: هر ساله در ایام ماه مبارک رمضان طبق روال سابق، خیمه‌های متعدد معرفت مباحث فرهنگی، برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: خیمه‌های معرفتی، هیات‌های هفتگی همراه با مراسم افطار، محفل انس با قرآن و برنامه‌های فرهنگی و هنری، از جمله فعالیت‌های انجمن اسلامی توسط خود پویندگان، به شمار می‌رود.

وی افزود: در این ایام، تیم رسانه دانش‌آموزی این انجمن، در حال انجام طراحی و برنامه‌ریزی موشن‌گرافی هستند. این موشن‌گرافی‌ها با موضوع احکام دختران، در قالب فایل‌های ده قسمتی است که دست‌اندرکاران در حال آماده‌سازی و انتشار آن‌ها در کانال دخترانه بصیرا انجمن اسلامی هستند.

خوش‌ساعد اظهار داشت: یکی از اهدافی که فعالان انجمن در حال اجرای آن هستند، تولید و تهیه سلسله مباحث آموزشی و پژوهشی در کانال بصیرا و به صورت روزانه است. دیگر فعالیت‌ها هم می‌توان به بسته‌بندی و آماده سازی ۸۰۰ لقمه افطاری ساده و توضیع آن در شهر به مدت یک هفته، اشاره کرد.

وی در ادامه افزود: طبق هماهنگی‌های انجام شده، به حمدالله در طول ایام لیالی قدر، هیات انصار المهدی به همت اعضای این انجمن، در فضای حسینی موجود در هیات خادم، برگزار شد.

معاون واحد خواهران انجمن‌اسلامی استان ضمن اشاره به راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: مسئولان انجمن در حال برنامه‌ریزی فعالیت‌های جذاب و متنوع از جمله اجرای سرود همگانی و برگزاری کمپین ضد رژیم صهیونستی، در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس و به منظور حمایت از کودکان مظلوم غزه هستند که بحث قابل توجهی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اعضای انجمن اسلامی استان، همواره سعی بر آن داشته است که بتواند نقش و سهم بسزا در اجرای برنامه‌های فرهنگی در زمینه‌های مختلف از جمله برنامه‌های تشکیلاتی در مدارس داشته باشد که همین امر جای تقدیر و تشکر دارد.

دانش‌آموز خبرنگار پانا: یگانه یعقوبی‌راد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار