مدیر‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان:

فرهنگ شهدا با زبان هنر و توسط نوجوانان باید ارائه شود

همدان (پانا) - مدیر‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، ارائه فرهنگ شهدا با زبان هنر و توسط نوجوانان ضروری دانست.

کد مطلب: ۱۴۶۳۲۶۶
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگ شهدا با زبان هنر و توسط نوجوانان باید ارائه شود

معصومه ابراهیمی‌هژیر در اختتامیه جشنواره فرهنگی و هنری «افتخار من» عنوان کرد: جشنواره فرهنگی و هنری افتخار من با موضوعات دفاع مقدس، جبهه مقاومت و شهدای دفاع مقدس استان همدان ویژه کودکان و نوجوانان در سراسر استان و در 3 مقطع تحصیلی دوره اول و دوم ابتدایی و متوسطه اول برگزار شد.

وی گفت: کودکان و نوجوانان در ۸ رشته هنری به رقابت پرداختند که در مجموع ۸۳۱ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده و از این میان ۲۴ اثر به عنوان برگزیده و ۵۲ اثر نیز به عنوان شایسته تقدیر، شناخته شدند.

ابراهیمی هژیر با اشاره به اهداف این جشنواره گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شناساندن روحیه مقامت از جمله اهداف این جشنواره در بین نسل جدید به شما می‌رود. وظیفه ما نگهداشتن حرمت و احترام یکدیگر است که همین امر می‌تواند تاثیر به‌سزایی در تربیت نسل جدید داشته باشد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان تاکید کرد: باید خاطرات دلیرمردان دوران دفاع مقدس را جمع‌آوری کرده و آن را به زبان هنر، توسط کودکان و نوجوانان به نسل آینده انتقال دهیم.

در پایان مراسم از برگزیدگان جشنواره فرهنگی و هنری افتخار من در رشته‌های مختلف هنری، تقدیر به عمل آمد.

دانش‌آموز خبرنگار پانا: محمدجواد فرمان‌پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار