جشنواره طلایه‌داران شکوه، فرصتی جهت اشتغالزایی

همدان (پانا) - جشنواره «طلایه‌داران شکوه ایران‌زمین» با هدف ایجاد نشاط اجتماعی و اشتغالزایی در شهرستان فامنین در حال برگزاری‌ است.

لینک کوتاه کپی شد
جشنواره طلایه‌داران شکوه، فرصتی جهت اشتغالزایی

این جشنواره با حمایت سازمان امور اجتماعی و راهبری اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری همدان، اداره کل آموزش و پرورش و سازمان دانش‌آموزی استان همدان برگزار شد که شامل غرفه‌های مشاغل خانگی، سوغات و صنایع دستی، کودکان و گل وگیاه است که برای ارائه خدمات به بازدیدکنندگان دایر شده است.

این جشنواره با حضور هادی راسخی (مدیر آموزش پرورش فامنین)، یاسر نظام‌اسلامی (معاون فرماندار فامنین)، علی جعفری (مسئول کمیته امداد فامنین) و ابراهیم تجری (مسئول سازمان دانش‌آموزی استان همدان) برگزار شد.

علی جعفری، مسئول کمیته امداد فامنین گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) امسال 250 طرح اشتغالزایی ایجاد کرده و برای اجرای این طرح‌ها نزدیک به ۳۳ میلیارد تومان وام اشتغال با کارمزد کمتر پرداخت کرده است.

وی با بیان اینکه از این طرح‌ها ۸ طرح شناسایی شده و در این غرفه فعال است، تصریح کرد: اکثر خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد از طرح‌های اشتغالزایی استفاده کرده‌اند و خدا را شاکریم که می‌توانیم ایجاد شغل را افزایش دهیم.

این جشنواره از ۱۶ اسفند در اداره  آموزش و پرورش شهرستان فامنین به مدت یک هفته، آماده میزبانی از بازدیدکنندگان است.

دانش‌آموزخبرنگار پانا: محمدسینا نقوی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار