معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان خبر داد:

ارمغان انتخاباتی گرم با حضور پرشور جوانان

همدان (پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان، نقش جوانان و حضور مردم در انتخابات را تاثیرگذار بیان کرد.

کد مطلب: ۱۴۶۱۳۵۱
لینک کوتاه کپی شد
ارمغان انتخاباتی گرم با حضور پرشور جوانان

حسن رضانیا در گفت‌وگو با پانا ضمن تبریک روز امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی اظهار کرد: در حساس‌ترین مرحله ماراتن انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری قرار داریم و این دوره از انتخابات، حساس‌ترین دوره نسبت به سایر دوره‌ها است.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار همدان گفت: یکی از فتنه‌های دشمن، تبلیغ در جهت عدم حضور و مشارکت مردم در انتخابات است. امیدواریم به فضل الهی امسال، یکی از پرشورترین مشارکت‌ها را داشته باشیم، همانطور که ملت ایران در روز 22 بهمن حضور حماسی و خستگی‌ناپذیر خود را اثبات کردند.

رضانیا افزود: حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن، نوید‌بخش حضور پرشور در انتخابات یازدهم اسفند در پای صندوق‌های رای است.

وی در خصوص نقش رای‌‌اولی‌ها و جوانان در انتخابات گفت: جوانان با حضور خود در پای صندوق‌های رای می‌توانند انتخاباتی گرم و متفاوت را به ارمغان بیاورند و تمامی ستاد‌‌های انتخاباتی به وسیله جوانان منور شود.

معاون استاندار همدان در خصوص تاثیر نقش جوانان و رای‌‌اولی‌ها بیان کرد: جوانان فهیم ما نیازی به دعوت و تشویق برای رای دادن ندارند. زیرا تمام جوانان به‌ویژه رای‌اولی‌ها از وظیفه و تکلیف خود آگاه هستند و قطعا به وظایف خود عمل می‌کنند.

رضانیا افزود: قطعا ملت شریف ایران این بار انتخابات را به جشنی بزرگ و حالی خوب تبدیل خواهند کرد به طوری که انتخاباتی زبانزد و پرشور خواهیم داشت.

دانش‌آموز خبرنگار: زهرا قراباغی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار