معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش همدان:

دانش‌آموزان نقش حائز اهمیتی و بی‌بدیلی در جامعه دارند

همدان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: دانش‌آموزان از نقش بی‌بدیل و حائز اهمیتی در جامعه امروزی برخوردار هستند که همین امر موجب نگاه ویژه آموزش و پرورش نسبت به این قشر می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۶۰۷۸۲
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان نقش حائز اهمیتی و بی‌بدیلی در جامعه دارند

مراسم معارفه سرپرست سازمان دانش‌آموزی استان همدان صبح امروز با حضور معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان برگزار شد.

مجتبی قمری، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: دانش‌آموزان از نقش بی‌بدیل و حائز اهمیتی در جامعه امروزی برخوردار هستند که همین امر موجب نگاه ویژه آموزش و پرورش استان نسبت به این قشر از جامعه می‌شود.

وی افزود: سعی ما بر آن است که دانش‌آموزان در دوران تحصیل خود، مهارت‌های فردی و اجتماعی، اعم از پویایی در جامعه و مسئولیت‌پذیری اجتماعی را تمرین کنند که ماحصل این فعالیت‌ها نگاه نقدی و تفکری دانش‌آموزان نسبت به مسائل مختلف جامعه است.

قمری با اشاره به جایگاه سازمان دانش‌آموزی استان در پیشبرد اهداف مذکور گفت: خوشبختانه سازمان دانش‌آموزی استان توانسته با فراهم‌سازی فضای سالم و پویا رابطه مناسب و مسالمت‌آمیز‌ دانش‌آموز و جامعه را ایجاد کند.

وی خاطرنشان کرد: تعامل هرچه بیشتر دانش‌آموز با فضای خارج از مدرسه و هم‌افزایی مهارت‌های فردی و اجتماعی را از جمله سیاست‌ها و اهداف این سازمان می‌توان تلقی کرد که بحمدالله توانسته تا حد قابل قبولی در اجرای آن موفق ظاهر شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان در پایان ضمن قدردانی از میلاد مرادی (رئیس پیشین سازمان دانش‌آموزی استان)، حکم انتصاب سرپرست جدید سازمان را با آرزوی موفقیت و بهروزی در انجام امور محوله به قاسم تجری ابلاغ کرد.

دانش‌آموزخبرنگار: محمدجواد فرمان‌پور

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار