تجلیل از دانش آموزان برتر مدارس رودان

هرمزگان(پانا) - دانش آموزان برتر آموزشگاه مکتب الزهرا(س) رودان با حضور معاونین آموزش متوسطه و پروشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش این شهرستان تجلیل شدند.

کد مطلب: ۹۰۱۲۱۹
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از دانش آموزان برتر مدارس رودان

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان، مراسم تجلیل از دانش آموزان برتر دبیرستان دخترانه مکتب الزهرا(س) رودان با حضور معاونین آموزش متوسطه و پروشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش و دیگر مسئولین شهرستان در محل سالن پیامبراعظم(ص) این شهرستان برگزار شد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش رودان در آئین تجلیل از دانش آموزان برتر آموزشگاه مکتب الزهرا(س) خطاب به آنان گفت: تقدیر تجلیل بهانه ای است تا در عرصه های دیگربه رقابت بپردازید و اهمیت دادن به دانش دانشمندان سبب می شود تا نسل جدید در جامع الگویی مناسبی برای حرکت داشته باشند و پیروی ازالگوهای نامناسب پرهیزنمائید .

محمد شریف زاده در ادامه عنوان کرد: دانش آموزان نمونه باید علاوه بر درس در اخلاق هم نمونه باشند که در دانش آموزان این مدرسه این مهم نیز مشاهده می شود و جا دارد از سرکار خانم جاودان مدیریت و کارکنان آموزشگاه مکتب الزهرا(س) در جهت برگزاری این آیین تشکر و قدردانی کنم.

عبدالله عبدی بحرینی در این مراسم ضمن اظهار خرسندی از برگزاری مراسم تجلیل از دانش آموزان برتر افزود: این آیین به منظور تقویت انگیزه دانش آموزان، ایجاد اعتماد به نفس و ارزش گذاری به زحمات همکاران آموزشگاه و ظهور عینی خدمات همکاران آموزشی و انجمن اولیاء برگزار شده است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش رودان خاطر نشان کرد: تقدیر از دانش آموزان مقدمه رشد و تعالی و صعود به پله های موفقیت و کامیابی است که به جرأت می توان گفت اگر میخواهیم همپای دنیا حرکت کنیم، باید به آموزش و پرورش بها دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار