فرماندار بندرخمیر در جلسه شورای آموزش و پرورش:

همه امکانات برای برگزاری هر چه بهتر امتحانات نهایی فراهم شود

هرمزگان (پانا) - جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بندرخمیر با حضور فرماندار و اعضای شورای آموزش و پرورش در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۷۴۸۸۵
لینک کوتاه کپی شد
همه امکانات برای برگزاری هر چه بهتر امتحانات نهایی فراهم شود

میرهاشم خواستار، فرماندار شهرستان بندرخمیر در جلسه شورای آموزش‌ و پرورش با اشاره به نزدیک بودن ایام امتحانات‌ نهایی عنوان کرد: در بحث امتحانات باید همه امکانات و ظرفیت‌هایی که برای دانش‌آموز و اولیا اطمینان خاطر ایجاد می‌کنند در شهرستان فراهم شود.

وی با تأکید بر همکاری دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری امتحانات‌نهایی در سطح شهرستان گفت: با توجه به تأثیر مستقیم نمرات امتحانات‌نهایی در کنکور، لازم است آزمون در شش محل تعیین شده در کمال آرامش و مناسب برگزار شود.

مهندس خواستار با تشکر از برگزاری جشن‌ها و مراسم بزرگداشت هفته مقام‌ معلم افزود: بزرگداشت مقام‌ معلم، بزرگداشت آگاهی و دانایی است و اگر جامعه‌ای به همان میزان که کرامت و حرمت معلم را نگه می‌دارد به همان میزان به توسعه و پیشرفت نزدیک‌تر می‌شود و به همان اندازه برای آگاهی و دانایی حرمت قائل است.

وی در پایان با قدردانی از خیرین مدرسه‌ساز در سطح شهرستان خاطرنشان کرد: در ماه‌های اخیر با پیگیری‌ها و همت خیرین نیک‌اندیش، ساخت و بازسازی تعدادی از مدارس در سطح شهرستان بندرخمیر آغاز گردیده است.

 

دانش‌آموزخبرنگار: اسرابرکم

 

خبرنگار : اسرا برکم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار