مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان:

امسال 138 میلیارد ریال برای تجهیز هنرستان‌ها هزینه شده است

هرمزگان (پانا) - مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان از اعزام کاروان تجهیزات هنرستانی خبر داد و گفت: امسال 138 میلیارد ریال برای تجهیز هنرستان‌ها هزینه شده است.

کد مطلب: ۱۴۶۲۲۸۹
لینک کوتاه کپی شد
امسال 138 میلیارد ریال برای تجهیز هنرستان‌ها هزینه شده است

مهدی باوقار زعیمی در آیین اعزام همزمان کاروان‌های تجهیزات آموزشی و پرورشی به مدارس با اشاره به سیاست‌های دولت مردمی در حوزه هنرستان‌ها اظهار کرد: اکنون سهم خوبی برای تجهیزات هنرستان‌ها به هرمزگان اختصاص یافته و این اقدام با نگاه ویژه رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و قولی که ایشان مهر امسال در آیین گلریزان احداث و تجهیز فضاهای آموزشی این استان در بحث تجهیز هنرستان‌ها داده بود، انجام شده است.

باوقار زعیمی افزود: 138 میلیارد ریال جهت خرید تجهیزات هنرستانی استان هرمزگان برای سال 1402 و از محل اعتبارات 1402 هزینه شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان ابراز کرد: تجهیزات هنرستانی طبق برش ارسالی از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان در تمامی مناطق 23 گانه آموزش و پرورش، توزیع خواهند شد.

باوقار زعیمی با بیان اینکه توزیع اقلام را در سراسر مناطق داریم، افزود: در راستای توسعه عدالت آموزشی، مناطقی که کمبودهای بیشتری دارند در اولویت قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در این کاروان تجهیزات آموزشی و هنرستانی از قبیل کامپیوتر، چرخ خیاطی، میز نقشه‌کشی، تابلوی برق و… بین مدارس استان هرمزگان توزیع شدند.

دانش‌آموزخبرنگار: معصومه پای‌برجای

 

 

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار