در مراسم وداع با سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی در کرمان رخ داد :

حادثه جانسوز جان باختن یک تن از فرهنگیان آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس

هرمزگان (پانا)-معاون دبیرستان شهید شهریاری ناحیه یک بندرعباس در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش در کرمان بدلیل ازدحام جمعیت جان خود را از دست داد .

کد مطلب: ۱۰۰۳۷۲۹
لینک کوتاه کپی شد
حادثه جانسوز جان باختن یک تن از فرهنگیان آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس

به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان، زنده‌یاد حیدر انصاری فر معاون دبیرستان شهید شهریاری ناحیه یک بندرعباس اهل شهر بابک ، که برای حضور در مراسم تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی به کرمان رفته بودند ، بدلیل ازدحام و فشار جمعیت در مسیر تشییع جان خود را از دست داد .

گفتنی است ظهر دیروز پیکر پاک و مطهر این فرهنگی انقلابی ، شیفته ولایت و دوستدار اهلبیت (ع) به زادگاهش منتقل و مراسم تشییع و تدفین این عزیز سفر کرده نیز با حضور جمع کثیری از فرهنگیان و خانواده ایشان در شهر بابک برگزار شد .

شایان ذکر است وی از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس و از همرزمان سردار والامقام سپهبد حاج قاسم سلیمانی بود که به همرزمان شهیدش پیوست و عند ربهم یرزقون گردید .

مجلس ختم این مرحوم در شهر بابک برگزار می گردد و جهت حضور فرهنگیان استان هرمزگان و نیز به منظور گرامیداشت یاد و خاطره آن مرحوم مجلس ترحیمی در بندرعباس نیز برگزار می شود که زمان و مکان آن متعاقبا به اطلاع همکاران فرهنگی و مردم شهید پرور ، ولایت مدار و انقلابی شهر بندرعباس خواهد رسید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار