مدیرکل آموزش‌و‌پرورش استان مرکزی:

روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها باید صدای مردم باشند

اراک (پانا) - مدیرکل آموزش‌وپرورش استان مرکزی در نشست خبری با اصحاب رسانه تاکید کردکه رسانه‌ها تنها روابط عمومی مدیر آموزش‌و‌پرورش نباشند، بلکه روابط عمومی مردم هم باشند و مطالبات مردم را دریافت و به آن‌ها پاسخ دهند.

کد مطلب: ۱۶۱۰۱۳۰
لینک کوتاه کپی شد
روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها باید صدای مردم باشند

عبدالرضا پیرحسینلو، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان مرکزی در نشست خبری با اصحاب رسانه از آن‌ها خواست که  تنها روابط عمومی مدیر آموزش‌و‌پرورش نباشند، بلکه روابط عمومی مردم هم باشند و مطالبات مردم را دریافت و به آ‌ن‌ها پاسخ دهند. 

وی بر اهمیت رسانه و نقش آن در ارتباط با مردم تأکید کرد و افزود: هدف بنده این است که با بهره‌گیری از رسانه، مطالبات مردم را به‌صورت مستقیم بشنوم و پاسخ دهم.

پیرحسینلو تاکید کرد: اگرچه بسیاری از مطالبات، قابلیت اجرایی شدن ندارند، اما وظیفه خود می‌دانم که به مطالبات گوش دهم و با روی گشاده با مردم برخورد کنم در حالی که با همکاران اداری بسیار سختگیر هستم.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه بسیاری از مطالبات منطقی نیست، ولی به فرمایش مقام معظم رهبری "چو وانمی‌کنی گرهی، گره مشو". ما هم سعی می‌کنیم با روی گشاده با مردم برخورد کنیم، ولی با مسئولین زیرمجموعه خود بسیار قاطع و محمکم برخورد می‌کنم.

مدیرکل آموزش‌‌وپرورش استان مرکزی افزود: چند ماه اخیر با جدیت پیگیر مسائل مدارس بودیم و حتی در روزهای تعطیل هم گزارشات اقدامات همکاران من از مناطق به دست من می‌رسد.

وی اشاره کرد: برای مردم و کسانی که مسئولیتی در آموزش‌‌و‌پرورش ندارند، با همه توان وقت می‌گذارم و مطالبات آنها را پاسخ می‌دهم، اما در مورد همکارام در اداره‌کل بسیار سختگیر هستم.

خبرنگار : دانش‌آموز: ملینا شیرازی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار