معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی:

امروزه عصر، عصر ارتباطات و اطلاعات است

اراک (پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: کار در حوزه رسانه و خبر، فعالیتی بسیار خوب اما دشوار است و افرادی که آن را انجام می‌دهند چون با عشق آن‌ را انجام می‌دهند این دشواری را نمی‌بینند.

کد مطلب: ۱۴۷۴۰۰۵
لینک کوتاه کپی شد
امروزه عصر، عصر ارتباطات و اطلاعات است

بهنام نظری، صبح امروز در حاشیه مراسم تجلیل از خبرنگاران برتر و فعال خبرگزاری پانای استان مرکزی اظهار کرد: سازمان دانش‌آموزی در کنار آموزش و پرورش معنا پیدا می‌کند و اگر اقداماتشان در مسیر ساختارهای آموزش و پرورش قرار بگیرد، قطعا این حرکت، اقدامی هم‌‌افزا خواهد شد و می‌تواند یک اتفاق مبارکی را رقم بزند که خوشبختانه در استان مرکزی این‌گونه بوده است.

وی با اشاره به نقش خبرنگاران در سطح جامعه افزود: هر کسی نمی‌تواند پا در عرصه خبر و خبرنگاری بگذارد و خبرنگاری در حوزه دانش‌آموزی نیازمند ذوق، سلیقه، استعداد و عشق مضاعف است. خبرنگاران پانا کار مقدسی انجام می‌دهند و این مهم در بحث آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی کارهای بسیار موثری هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: اگر اولین پله آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی را خبر و خبر رسانی قرار دهیم، رسالت خبرنگاران پانا در سطحی که آینده‌سازان مملکت را تشکیل می‌دهند، مشخص می‌شود. این اقدام را خبرگزاری ایسنا سال‌ها است که شروع کرده و آموزش و پرورش و دانش‌آموزان در یک حجم و طیف وسیع‌تری در عرصه اطلاع‌رسانی، این اقدام مقدس و موثر را در راستای فرهنگ‌سازی و بسترسازی فراهم آوردند.

نظری ادامه داد: کار در حوزه رسانه و خبر، فعالیتی بسیار خوب اما دشوار است و افرادی که آن را انجام می‌دهند چون با عشق آن‌ را انجام می‌دهند، این دشواری را نمی‌بینند. عنصر عشق حل‌کننده بسیاری از مشکلات است و دشواری‌ها را به کمک عشق می‌توان کنار زد. خوشبختانه خبرنگاران پانا دغدغه اطلاع‌رسانی دارند و مجموعه رسانه‌ای کشور از این منبع بسیار موثر که دانش‌آموزان آن را تشکیل می‌دهند، استفاده خواهد کرد.

وی عنوان کرد: از پانا در سال‌ها و ادوار آینده بیشتر خواهیم شنید چون موضوعاتی را که مطرح می‌کنند، مربوط به دانش‌آموزان است و دانش‌آموزان فعالیت‌ترین، موثرترین و با انگیزه‌ترین قشری هستند که ما در جامعه می‌توانیم از آنها نام ببریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با اشاره به جایگاه آموزش برای خبرنگاران بیان کرد: یک رسانه موفق، رسانه‌ای است که به طور مستمر تحت آموزش و تمرین باشد. لذا در حوزه خبرنگاری باید بحث آموزش را جدی بگیریم و ما آمادگی این را داریم که با اعتبارات داخلی خود، از اساتید استفاده کنیم. ما امروز معتقدیم که عصر، عصر ارتباطات و اطلاعات است. هر کس اطلاعاتش بیشتر باشد در تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها پیروز است و این شبکه وسیع در کنار عشق و علاقه‌ای که خبرنگاران دارند و ظرفیتی که سازمان دانش‌آموزی ذیل اداره‌کل آموزش و پرورش ایجاد می‌کند، با یک آموزش مستمر، مداوم و هدفمند به تربیت خبرنگار برای تمام عرصه‌ها منجر می‌شود.

خبرنگار : علی سلیمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار