نماینده ویژه‌ وزیر آموزش و پرورش در سفر به مناطق سیل‌زده خبر داد

استقرار سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان در مدارس و مکان‌های ورزشی آموزش و پرورش

تهران (پانا) - نماینده ویژه‌ وزیر آموزش و پرورش در سفر به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان، از استقرار مردم سیل‌زده این استان در مدارس و مکان‌های ورزشی آموزش و پرورش خبر داد و گفت مدارس استان در سیل اخیر آسیب جدی ندیده‌اند این در حالیست که کمک‌ها همچنان استمرار داشته و بیشتر هم می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۶۲۴۹۵
لینک کوتاه کپی شد
استقرار سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان در مدارس و مکان‌های ورزشی آموزش و پرورش

ضرغام پرنیان، نماینده ویژه‌ وزیر آموزش و پرورش جهت بررسی ابعاد کمک‌رسانی به دانش‌آموزان و فرهنگیان خسارت‌دیده از سیل اخیر سیستان و بلوچستان به این استان سفر کرده است اظهار کرد: استفاده از امکانات لجستیکی آموزش و پرورش مورد تاکید وزیر است و هر کمکی که از بستر وزارتخانه باعث کمک به سیل زدگان و کاهش مشکلات آنها شود، ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اولین جلسه برنامه‌ریزی با موضوع سیل سیستان و بلوچستان با دستور وزیر برگزار شد ادامه داد: در این جلسه مقرر شد کمک‌ها همچنان استمرار داشته و مضاعف‌تر شود.

نماینده ویژه‌ وزیر آموزش و پرورش در سفر به سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه مکان‌های آموزش و پرورش که امکان استقرار مردم در آنجا فراهم بود، مانند مکان‌های ورزشی و مدارس، در اختیار سیل‌زدگان قرار داده شده است گفت: آموزش و پرورش استان به دلیل سیل و بحران‌های این چنینی که در گذشته رخ داده تجارب خوبی برای مدیریت این سیل داشتند و آن را به کار گرفته‌اند. هرچند قبل از دستور وزیر برای رسیدگی به مشکلات مردمان این مناطق، ستاد اداره کل آموزش و پرورش، سازمان نوسازی مدارس و تشکل‌های مرتبط با آموزش و پرورش پای کار بودند.

وی به حضور گروه‌های جهادی نیز در مناطق سیل زده اشاره کرد و گفت: اگر تشخیص داده شود که کمکی از سوی آموزش و پرورش بر می‌آید گزارش آن برای اتخاذ تصمیمات نهایی به وزیر ارائه می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار