‌۹۰ سوله ورزش دانش‌آموزی به همت جامعه خیرین مدرسه‌ساز تجهیز می‌شود

تهران (پانا) - ۹۰ سوله نیمه‌تمام ورزش دانش‌آموزی به همت جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور تجهیز خواهد شد.

کد مطلب: ۱۴۶۲۲۹۸
لینک کوتاه کپی شد
‌۹۰ سوله ورزش دانش‌آموزی به همت جامعه خیرین مدرسه‌ساز تجهیز می‌شود

‌در دیدار امروز صادق ستاری‌فرد معاون وزیر آموزش و پرورش با ناصر قفلی رئیس و دیگر اعضای هیات‌رئیسه مجمع خیرین مدرسه‌ساز در خصوص تجهیز ۹۰ سوله نیمه تمام ورزش دانش‌آموزی در سراسر کشور توافق و تفاهم شد.

‌قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور با تایید این خبر گفت: جلسه بسیار خوبی برگزار‌ و قرار شد تا بلافاصله پس از مکاتبات اداری این موضوع بسیار مهم محقق شود و این سوله‌ها تا سال آینده در اختیار دانش‌آموزان عزیز کشور قرار گیرد.

او ادامه داد: قطعا ورزش امر بسیار مهمی است چراکه عقل سالم در بدن سالم است و مجمع خیرین نیز به همین منظور از برگزاری چنین جلساتی در راستای تامین سلامتی دانش‌آموزان بسیار خرسند و خوشحال است.

‌در این جلسه که با حضور حسین بابویی و اعظم گودرزی مدیران کل دفاتر تربیت‌بدنی و فعالیت های ورزشی و سلامت و تندرستی برگزار ‌شد، نقطه نظرات حضار مطرح شد و تشکیل کمیسیونی در همین رابطه برای گسترش همکاری میان معاونت تربیت‌بدنی و سلامت با مجمع خیرین و تنظیم پیش‌نویس اهداف و ماموریت‌های آن برای تصویب در هیات‌رئیسه مجمع خیرین مدرسه‌ساز، برای کمک به سلامت و تندرستی دانش‌آموزان کشور در دستور کار قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار