سردار فدوی: ما پای هیچ کاری در انقلاب اسلامی نرفتیم که موفقیت به دست نیاورده باشیم

ساری (پانا) -جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه ما پای هیچ کاری در انقلاب اسلامی نرفتیم که موفقیت به دست نیاورده باشیم، تأکید کرد که این وعده خداوند است و در بی‌شمار موارد، این قاعده برقرار بوده است.

کد مطلب: ۱۰۹۰۶۳۸
لینک کوتاه کپی شد
سردار فدوی: ما پای هیچ کاری در انقلاب اسلامی نرفتیم که موفقیت به دست نیاورده باشیم

سردار علی فدوی امروز در آیین معارفه فرمانده سپاه کربلای مازندران، با اشاره به اینکه خداوند انسان را عالی خلق کرده و 124 هزار پیغمبر و سپس معصومین و علما را برای هدایت او فرستاده است، تأکید کرد که قطعا بندگان خداوند نیز اگر بخواهد می‌توانند در اعلی علیین قرار بگیرد. از نهضت 42 تاکنون دیده‌ایم که هر کسی خواسته توانسته در کاملترین عاقبت بخیری‌ای که انسان می تواند به آن دست یابد یعنی شهادت قرار گیرد.»

او با اشاره به اینکه ما در این زمان کمک‌کارهای بسیار زیادی داریم تا در بهترین وضعیت قرار بگیریم، خیل عظیم شهدا از زمان انقلاب اسلامی تاکنون را به معنای حضور دلدادگان بسیار برشمرد که پای انقلاب ایستادگی و مقاومت کردند و این قرار همچنان برقرار است: «پاسداران و بسیجیان در صحنه کاملا متفاوت از قبل برای پاسداری از انقلاب حضور دارند. حضور در سوریه برای دفاع از حرم اهل بیت و جبهه حق در برابر تمام و کمال شیطان بزرگ و هم پیمانانش، نمونه‌ای از آن است تا جایی که بخشی از آنان کسانی هستند که حتی در زمان پیروزی انقلاب به دنیا نیامده بوده‌اند.»

فدوی تأکید کرد که نسل اول انقلاب اسلامی با نسل‌های بعدی در موضوع جان دادن در راه هدف والایی که حضرت محمد (ص) و امام به تبع آن مشخص کرده است، تفاوتی ندارند.

او به 10 هزار شهید مازندران اشاره کرد و گفت: «انقلاب اسلامی یعنی اسلام و قرآن تأکید کرده است که پیروزی از آن حزب الله است و هر کس به هر دلیل و بهانه‌ای بتواند خود را در جبهه حق اسلام قرار دهد باید خیالش راحت باشد زیرا در هر شرایط غلبه با حزب الله است.»

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد که ما مکلف به انجام تکلیف هستیم نه نتیجه، اگر مطمئن باشیم تکالیفمان را حتی در حد حداقل هم انجام داده‌ایم، باید مطمئن باشیم که خدا نتیجه را رقم می‌زند. مگر در این 41 سال خدا رقم نزده است؟»

فدوی با بیان اینکه تعریف ما از قدرت و اصل قدرت با آمریکایی‌ها فرق دارد، گفت: «قطعا خدا، حق و شهادت در محاسبات آن‌ها دخیل نیست در حالی که نزد ما بارزترین و تجلی‌ترین وجود است و اثر دارد و خودمان در متن شهادت هستیم.»

او با تأکید بر اینکه ما هیچ کاری در انقلاب اسلامی نرفتیم که موفقیت به دست نیاورده باشیم، گفت: «در این 41 سال که از انقلاب می‌گذرد، حتی در موضوعات تحقیقاتی، علمی و نظامی که قبل آن راجع به آن فکر نشده بود، زمانی که با اخلاص و بدون کم و کسر پای کار رفتیم رفتیم، موفق شدیم. این وعده خداوند است و در بی‌شمار موارد این قاعده برقرار بوده است.»

در آیین امروز سرهنگ پاسدار سیاوش مسلمی به عنوان فرمانده جدید سپاه کربلا معارفه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار