از شناگران برتر دانش آموزی خرم آبادتجلیل شد

خرم اباد (پانا) در مراسمی به همت انجمن شنای آموزش و پرورش لرستان و با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش لرستان از قهرمانان شنای دانش آموزی خرم آباد تجلیل شد

کد مطلب: ۸۲۹۲۰۹
لینک کوتاه کپی شد
از شناگران برتر دانش آموزی خرم آبادتجلیل  شد

در این مراسم که در سالن همایش های مخابرات لرستان برگزار شد ،فرید بهرامی ضمن تقدیر از پشتیبانی و حمایت اعضای انجمن شنای آموزش و پرورش لرستان و حمید رشیدی به عنوان مشاور اقتصادی استاندار لرستان و سایر حامیان ورزش گفت : تمام تلاش مجموعه همکاران ما در جهت نهادینه کردن ورزش در جامعه است. وی با اشاره به این که ما از تلاش حامیان ورزش شنای استان تقدیر می کنیم گفت : خیلی خوشحالیم که امروزه موضوع ورزش در اکثر خانواده‌ها نهادینه شده و در سبد خانواده قرار گرفته است. بهرامی در مراسم تجلیل از شناگران برتر دانش آموزی خرم آباد ابراز امیدواری کرد که حمایت حامیان ورزش دانش آموزی در سطح استان تداوم داشته باشد.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان در بخش دوم صحبتهای خود به موضوع استعدادیابی در آموزش و پرورش پرداخت و گفت :
یکی از اهداف مهم آموزش و پرورش آماده کردن دانش آموزان برای مسابقات قهرمانی است . وی خاطر نشان کرد در زمینه رشته شنا طرح هایی مثل طرح سباح،برگزاری المپیادهای ورزشی و طرح حیاط پویا و ... همه به خاطر آشنایی دانش آموز با فرهنگ تحرک و ورزش است. بهرامی در ادامه گفت در استان لرستان تعداد پنج استخر فعال داریم که با تلاش مسئولین آموزش و پرورش و سایر دوستان، تعداد آنها در سالهای آتی افزایش خواهد یافت .
معاون تربیت بدنی و سلامت و آموزش و پرورش لرستان در ادامه صحبت‌های خود به بحث ورزش قهرمانی و موفقیت های کسب شده اشاره کرد و گفت لرستان در رشته ژیمناستیک در سال گذشته مقام دوم قهرمانی کشور را داراست و همچنین در زمینه کشتی آزاد در سال 96 مقام اول کشور و مقام قهرمانی جهان را در سال جاری در کشور مراکش کسب کرده است .
وی با اشاره به اینکه شنا یکی از رشته های ورزشی است که در آموزش و پرورش لرستان در حال تقویت آن هستیم گفت با برنامه ریزی های انجمن شنا و فعال کردن کانون ها در استان و ورزش آموزشگاهی در زمینه شنا ،چشم به سکوهای جهانی دوخته ایم .
بهرامی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک و معاونین ایشان از مربیان شنای استان .نوربخش مولایی و وحیدبیگ زاده در خصوص برگزاری مطلوب مسابقات شنای دانش آموزی تقدیر و تشکر کرد.
بخش پایانی این مراسم با اهدای لوح تقدیر و جوایز و تجلیل از مقامهای برتر شنای دانش آموزی استان ادامه یافت

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار