دعوت دانش‌آموزخبرنگاران لرستان به شرکت مردم در راهپیمایی روز قدس

لرستان (پانا) - دانش‌آموزخبرنگاران خبرگزاری پانا استان لرستان با صدور پیامی از آحاد مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.

کد مطلب: ۱۴۶۶۱۹۱
لینک کوتاه کپی شد
دعوت دانش‌آموزخبرنگاران لرستان به شرکت مردم در راهپیمایی روز قدس

متن این پیام به شرح زیر است:

《بسم الله الرحمن الرحیم

روز قدس، روز فریاد مظلومان علیه ظالمان است.

ملت شریف و روزه‌دار ایران اسلامی

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز قدس، روز فریاد مظلومان علیه ظالمان و روز تجدید میثاق با آرمان‌های بلند امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی است. روزی که به ابتکار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز حمایت از مردم مظلوم فلسطین نامگذاری شد و به نمادی از وحدت و همبستگی مسلمانان جهان در برابر رژیم اشغالگر قدس تبدیل گشت.

امروز پس از گذشت بیش از 70 سال از اشغال سرزمین مقدس فلسطین، مردم مظلوم این سرزمین همچنان در سایه ظلم و ستم رژیم صهیونیستی غاصب، روزگار سختی را سپری می‌کنند.

در این ایام که رژیم صهیونسیتی ترسیده‌تر و منزوی‌تر از همیشه در حال غرق شدن است و ناجوانمردانه تحت تأثیر شکست در غزه، سرداران جبهه مقاومت را در سوریه به شهادت رسانده است، حضور ما مردم ایران سرافراز نشانه‌ای از دلبستگی آحاد ملت مسلمان ایران به آرمان‌های انقلابی و پشتیبانی از سرداران و سربازان مجاهد جبهه مقاومت است. انتظاری که در کوتاه‌مدت با انتقام سخت از رژیم کودک‌کش صهیونیستی و در بلندمدت با محو اسرائیل از صحنه روزگار ان‌شاءالله به پایان خواهد رسید.

ما دانش‌آموزخبرنگاران خبرگزاری پانا استان لرستان ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس از آحاد ملت شریف ایران به‌ویژه مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان لرستان دعوت می‌کنیم تا با حضور پرشور و یکپارچه خود در راهپیمایی روز قدس، بار دیگر انزجار خود از رژیم صهیونیستی و حمایت قاطع خود از مردم مظلوم فلسطین را به جهانیان نشان دهند.

حضور پرشور شما در راهپیمایی روز قدس، فریاد رسای مظلومان فلسطین و ضربه‌ای سهمگین بر پیکره رژیم اشغالگر قدس خواهد بود.》

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار