دوره ضمن خدمت «طرح اعتلای بسیج فرهنگیان» در قم برگزار شد

قم(پانا)-دوره ضمن خدمت «طرح اعتلای بسیج فرهنگیان» ویژه آشنایی با راهکارهای مقابله با آسیب های اجتماعی و فضای مجازی در مدارس و خانواده ها طی روزهای پنجشنبه و جمعه 11 و 12 مهرماه در نواحی یک و دو آموزش و پرورش قم برگزار شد.

کد مطلب: ۹۵۸۶۲۸
لینک کوتاه کپی شد
دوره ضمن خدمت «طرح اعتلای بسیج فرهنگیان» در قم برگزار شد

دوره ضمن خدمت طرح اعتلای بسیج فرهنگیان قم به همت سازمان بسیج فرهنگیان استان قم و با هدف ایجاد شبکه فرهنگیان مومن، انقلابی، توانمند و پای کار در عرصه های مورد نیاز و حل چالش ها و مشکلات مدارس در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و ... برگزار شد.
در این دوره، بیش از 200 نفر از فرهنگیان بسیجی خواهر و برادر با حضور مسئولان آموزش و پرورش و کارشناسان اجتماعی، با جدیدترین آموزه های مرتبط با فضای مجازی و آسیب ها و تهدیدات آن در خانواده ها و دانش آموزان آشنا شدند.
حجت الاسلام سیدرضا عظیمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج اقشار قم، محمد صفاییان رییس آموزش و پرورش ناحیه یک قم و عبدالله صادقخانی مسئول کانون بسیج فرهنگیان شهید رجایی ناحیه با حضور در سالن جلسات شهید عسکری جمکرانی (فرهنگ)، از روند برگزاری دوره ویژه آقایان بازدید کردند.
ناصر حمزه ای معاون پرورشی فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم، محمد ذاکر مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان قم، حجتی از کارشناسان حراست اداره کل، محمد رنجبر مسئول حراست دانشگاه فرهنگیان قم، حجت الاسلام خواجوی از کارشناسان سیاسی و تربیتی از جمله سخنرانان این دوره بودند.
دوره اعتلای بسیج فرهنگیان با ذکر توسل به مناسبت فرارسیدن پنجم ماه صفر، سالروز شهادت حضرت رقیه(س) همراه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار