سفیران با استقبال قمی ها از گل وگیاه در قم روبرو شدند

قم (پانا)- مدیر عامل شرکت نمایشگاهی سفیران استقبال مردم قم از نمایشگاه گل و گیاه را بسیار خوب توصیف کرد.

کد مطلب: ۹۰۱۱۳۲
لینک کوتاه کپی شد
سفیران با استقبال قمی ها از گل وگیاه در قم روبرو شدند

حامد خورشیدی مدیرعامل شرکت نمایشگاهی سفیران در نشست خبری که عصر دیروز با حضور اصحاب رسانه برگزاری شد، ضمن اشاره به سابقه این شرکت در خصوص برگزاری نمایشگاه های مشابه در سطح کشور و بین المللی اظهار کرد: این شرکت فعالیت خود را از سال 88 با 40 نیروی انسانی در زمینه های بازاریابی بین المللی و داخلی، حراست، امنیت و حسابداری در همدان آغاز نموده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاهی سفیران تصریح کرد: این شرکت با هدف حذف دلالان و عرضه مستقیم کالا با قمیت مناسب به مردم از سال ۹۱ اقدام به برگزاری نمایشگاه کرده که با این رویکرد نیز در سال جاری ۴۰ نمایشگاه تخصصی در سطح کشور برگزار کرده است.

وی با بیان اینکه امسال سومین نمایشگاه گل و گیاه در قم در حال اجرا است بیان کرد: پایه گذاری این نمایشگاه (گل و گیاه) در قم با تلاش شرکت نمایشگاهی سفیران و با مشارکت بیش از 100 تولید کننده در این عرصه با عرضه گل و گیاه آپارتمانی، گل های تزئینی، کاکتوس، تراریوم و ... و همچنین ادوات باغبانی انجام شده است.

خورشیدی در خصوص عرضه و فروش گیاهان دارویی نیز گفت: از مجموعه های معتبر برای حضور در نمایشگاه دعوت کنیم و گیاهان ارگانیک عرضه شد که برای مردم بسیار مفید هستند.

مدیر عامل شرکت سفیران خاطر نشان کرد: تولیدکنندگان بیش از ۲۰ استان در سومین نمایشگاه گل و گیاه قم حضور دارند، که این نمایشگاه از ۲۱ تا ۲۶ اسفند از ساعت ۱۶ تا ۲۲ میزبان مردم خواهد بود.

وی از تشکیل 130 غرفه گل و گیاه، 70 غرفه مواد غذایی و سوغات و 35 غرفه صنایع دستی در این نمایشگاه نام برد و یادآور شد: خشکی آب و هوای قم و شهرهای مشابه اقبال بیشتری را به برگزاری نمایشگاه هایی از این دست می برد که همین امر موجب برگزاری 3 دوره نمایشگاه در قم با استقبال بسیار خوب شده است.

در ادامه صابر عمو رسولی مدیر عامل شرکت توسعه نمایشگاه‌های بین المللی استان قم از پیشقدم شدن شرکت نمایشگاهی سفیران جهت اجرای نمایشگاه گل و گیاه در قم خبر داد و افزود: این شرکت (سفیران) از عملکرد خوبی در برگزاری نمایشگاه تخصصی برخوردار است و سوابق متعدد آن در برگزاری نمایشگاه در استان های مختلف گواه این موضوع است.

عمو رسولی گفت: با رایزنی های انجام شده در سال آینده چند نمایشگاه تخصصی مانند: «ساختمان»، «الکامپ»، «مواد غذایی» و «کفش و صندل» در لبنان برگزار خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار