آغاز فعالیت مرکز تماس و راهنمای زائر قرارگاه مردمی اربعین استان قم

قم (پانا) - مدیر مرکز تماس و راهنمای زائر قرارگاه مردمی اربعین استان قم از آغاز فعالیت خادمین این مرکز در راستای اطلاع رسانی به زائران ایام پیاده روی اربعین حسینی خبر داد.

کد مطلب: ۱۵۹۱۱۶۰
لینک کوتاه کپی شد
آغاز فعالیت مرکز تماس و راهنمای زائر قرارگاه مردمی اربعین استان قم

سمانه نجفعلی در گفتگویی اظهار کرد: خادمین قرارگاه مردمی اربعین مانند سال‌های گذشته، از ابتدای ماه صفر در بخش‌های مختلف مشغول خدمت‌رسانی به زائرینی هستند که در قم حضور می‌یابند.

وی افزود: با توجه به افزایش جمعیت زائرینی که در مواکب این قرارگاه اسکان داده می‌شوند، در تلاش هستیم حضور آن‌ها را در قم تسهیل کنیم و در این راستا نیز مانند سال گذشته با استفاده از خادمین جهادگر در بخش پاسخگویی تلفنی و مجازی برای افزایش رفاه زائرین و کمک به آن‌ها مرکز ارتباطات تماس تلفنی و پیامکی را در قرارگاه ایجاد نمودیم..

نجفعلی تصریح کرد: درحال حاضر بیش از ۱۰ اپراتور آماده پاسخگوی سوالات زائرین هستند و طی ۲ روز اخیر ۸۰۰ تماس‌ و پیامک با موضوع مرکز تعمیرات خودرو، معرفی مراکز خرید، راهنمایی ثبت‌نام موکب، اطعام ، نحوه دریافت ارز اربعینی، خدمات درمانی و مراکز دریافت سوخت بین جاده ای داشته‌ایم که خادمین در مرکز پاسخگوی زائران عزیز بوده‌اند.

وی گفت: فعالیت قرارگاه مردمی اربعین بعد از روز اربعین تا ۷ شهریور نیز با پذیرایی و اسکان زائرین اربعین حسینی برقرار است.

نجفعلی اشاره کرد: زائرین عزیز می‌توانند با شماره‌گیری سامانه ۱۳۷ یا با شماره تلفن ثابت ۰۲۵۳۳۱۹ و شماره موبایل  ۰۹۹۰۳۳۴۱۱۲۰ تماس گرفته و با ما در ارتباط باشند. همچنین با ارسال عدد ۸۲ به سامانه ۳۰۰۰۱۵۱۵ پیامک لینک سایت راهنمای زائر برای آن‌ها ارسال می شود.

 

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار