آغاز فعالیت مرکز تماس و راهنمای زائر قرارگاه مردمی اربعین استان قم
قم (پانا) - مدیر مرکز تماس و راهنمای زائر قرارگاه مردمی اربعین استان قم از آغاز فعالیت خادمین این مرکز در راستای اطلاع رسانی به زائران ایام پیاده روی اربعین حسینی خبر داد.

سمانه نجفعلی در گفتگویی اظهار کرد: خادمین قرارگاه مردمی اربعین مانند سالهای گذشته، از ابتدای ماه صفر در بخشهای مختلف مشغول خدمترسانی به زائرینی هستند که در قم حضور مییابند.
وی افزود: با توجه به افزایش جمعیت زائرینی که در مواکب این قرارگاه اسکان داده میشوند، در تلاش هستیم حضور آنها را در قم تسهیل کنیم و در این راستا نیز مانند سال گذشته با استفاده از خادمین جهادگر در بخش پاسخگویی تلفنی و مجازی برای افزایش رفاه زائرین و کمک به آنها مرکز ارتباطات تماس تلفنی و پیامکی را در قرارگاه ایجاد نمودیم..
نجفعلی تصریح کرد: درحال حاضر بیش از ۱۰ اپراتور آماده پاسخگوی سوالات زائرین هستند و طی ۲ روز اخیر ۸۰۰ تماس و پیامک با موضوع مرکز تعمیرات خودرو، معرفی مراکز خرید، راهنمایی ثبتنام موکب، اطعام ، نحوه دریافت ارز اربعینی، خدمات درمانی و مراکز دریافت سوخت بین جاده ای داشتهایم که خادمین در مرکز پاسخگوی زائران عزیز بودهاند.
وی گفت: فعالیت قرارگاه مردمی اربعین بعد از روز اربعین تا ۷ شهریور نیز با پذیرایی و اسکان زائرین اربعین حسینی برقرار است.
نجفعلی اشاره کرد: زائرین عزیز میتوانند با شمارهگیری سامانه ۱۳۷ یا با شماره تلفن ثابت ۰۲۵۳۳۱۹ و شماره موبایل ۰۹۹۰۳۳۴۱۱۲۰ تماس گرفته و با ما در ارتباط باشند. همچنین با ارسال عدد ۸۲ به سامانه ۳۰۰۰۱۵۱۵ پیامک لینک سایت راهنمای زائر برای آنها ارسال می شود.
ارسال دیدگاه