مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد قم خبر داد

تقدیر بچه مسجدی‌ها از معلمان 150 مدرسه در قم

قم (پانا) – مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قم گفت بچه مسجدی‌‌ها به مناسبت هفته معلم و سالروز شهادت استاد شهید مطهری با حضور در 150 مدرسه از بیش از ۱۰۰۰ معلم تقدیر کردند.

کد مطلب: ۱۴۷۲۰۷۸
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر بچه مسجدی‌ها از معلمان 150 مدرسه در قم

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حیدری ضمن تبریک فرارسیدن هفته معلم و با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با معلمین در خصوص تکریم مقام معلم در سطح عموم جامعه اظهار کرد: ما وظیفه داریم تا جای ممکن این روز را بزرگ بداریم چرا که به همان اندازه که معلم را تکریم می‌کنیم درواقع به کودک و نوجوانی که در مدارس تحصیل می کند ارزش داده ایم، آینده سازانی که قرار است فردا را به بهترین شکل بسازند.

وی تصریح کرد: در همین راستا با توجه به ظرفیت کانون‌های مساجد و کادر نوجوان کانون‌ها، ۲ سال است که اقدام به برنامه ریزی برای تقدیر از معلمان و مدیران مدارس کرده است.

حیدری ادامه داد: این حرکت، حرکتی زیبا، فرهنگ ساز و جریان ساز است که طی آن مدیران کانون‌ها، امامان جماعت و کادر نوجوان دهه هشتادی با حضور در مدارس از معلمین و مدیران مدارس تقدیر کرده و این مسئولیت خطیرو ارزشمند را ارج می‌نهند.

وی افزود: امسال نیز مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم با حضور در بیش از 150 مدرسه ضمن تکریم مقام معلم با اهدای لوح تقدیر و هدیه متبرک به بیش از هزار تن از معلمان و مدیران، از مقام شامخ معلمین تجلیل کردند که بسیار مورد استقبال معلمین قرار گرفت.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم در پایان تصریح کرد: امیدوارم این حرکت در سال آینده به یک فرهنگ عمومی درسطح کشور تبدیل شود و مساجد بتوانند پرچمدار این حرکت باشند.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار