«سپاس» نمازگزاران جمعه قم از عملیات موشکی سپاه و اجرای طرح نور

قم (پانا) - نمازگزاران جمعه قم امروز به منظور اعلام حمایت و سپاس از اجرای عملیات وعده صادق سپاه و طرح نور نیروی انتظامی راهپیمایی کردند.

کد مطلب: ۱۴۶۸۹۲۷
لینک کوتاه کپی شد
 «سپاس» نمازگزاران جمعه قم از عملیات موشکی سپاه و اجرای طرح نور

نمازگزاران جمعه قم امروز پس از برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه در مصلای قدس، به منظور اعلام خرسندی و حمایت از اجرای عملیات «وعده صادق» سپاه پاسداران در پاسخ کوبنده به جنایات رژیم صهیونیستی، از میدان جانبازان تا چهارراه شهدا راهپیمایی کردند.

راهپیمایان در حالی که پلاکاردها و دستنوشته هایی در حمایت از سپاه پاسداران، ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی هوافضای سپاه در اجرای عملیات وعده صادق و نیز تصاویری از شهدای مقاومت و راه قدس در دست داشتند، با شعارهای انقلابی و حماسی حمایت مجدد خود را از آرمان های امامین انقلاب و ملت مظلوم فلسطین و نیز عملیات موشکی و پهپادی دلاورمردان ایرانی اعلام کردند.

در بین راهپیمایان، جمع زیادی از نوجوانان به همراه خانواده هایشان حضور داشتند و با حضور خویش با کودکان فلسطینی اعلام همدردی و اعلام کردند همانگونه مقاومت ملت فلسطین از سنگ به موشک تبدیل شد، با همین روند، پیروزی نهایی قدس شریف نیز ان شاءالله نزدیک است.  

 اعلام حمایت قاطع از نیروی انتظامی در اجرای طرح نور و قانون حجاب و عفاف نیز بخشی از محتوای راهپیمایی امروز مردم قم بود که در شعارها و پلاکاردها و دستنوشته ها تجلی یافته بود.

ابوالفضل بمانی

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار