معاون استاندار قم:

آسیب‌های اجتماعی با فعالیت گروه‌های جهادی کاهش یافته است

قم (پانا) - معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استاندار قم گفت: آسیب‌های اجتماعی در قم با حضور و فعالیت پویای مدیران محلات و گروه‌های جهادی و تبلیغی، روند نزولی پیدا کرده و پوشش خبری فعالیت‌ها و تامین نیازهای رسانه‌ای گروه‌های مردمی در کاهش این آسیب‌ها بسیار موثر است.

کد مطلب: ۱۴۶۶۱۷۴
لینک کوتاه کپی شد
آسیب‌های اجتماعی با فعالیت گروه‌های جهادی کاهش یافته است

همایش دورهمی و ضیافت افطاری فعالان حوزه خبر و رسانه استان قم با محوریت نهضت ملی «زندگی با آیه‌ها» و به میزبانی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان در مجتمع فرهنگی نور قم برگزار شد.

ابوالقاسم مقیمی، معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استاندار قم طی سخنانی در این همایش به تبیین نقش مهم رسانه در حوزه کنترل آسیب‌های اجتماعی پرداخت و اظهار کرد: آسیب‌های اجتماعی در قم با حضور و فعالیت پویای مدیران محلات و گروه‌های جهادی و تبلیغی، روند نزولی پیدا کرده و پوشش خبری فعالیت‌ها و تامین نیازهای رسانه‌ای گروه‌های مردمی در کاهش این آسیب‌ها بسیار موثر است.

مقیمی با تاکید بر پرداختن به ظرفیت‌های مردمی در رسانه‌ها ابراز کرد: بحمدالله اهالی خبر و رسانه استان قم در زمان‌های مختلف مانند نیمه شعبان، انتخابات، ایام نوروز و... فعالیت درخشان و به‌هنگامی داشته‌اند که قدردان زحمات‌شان هستیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی شعبان‌زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم نیز مجتمع فرهنگی نور را محل عملیات قرارگاه نوجوانی استان دانست و عنوان کرد: در سال گذشته با برنامه‌ریزی‌های عملیاتی و حمایت‌های صورت‌گرفته، ظرفیت‌های مجتمع فرهنگی نور در ارائه خدمات اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، ورزشی و تفریحی افزایش یافته است.

وی در خصوص نهضت ملی زندگی با آیه‌ها خاطرنشان کرد: این طرح از ابتدای ماه رمضان آغاز شده و مردم با طرح قرآنی «زندگی با آیه‌ها» در این ماه مبارک با ۳۰ فراز از آیات قرآن کریم آشنا شده و پس از یادگیری معانی و مفاهیم و حفظ ان‌شاءالله درس‌های این آیات قرآن کریم را در زندگی خود به کار خواهند گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین شعبان‌زاده در بخش دیگر سخنان خود به تشریح فعالیت‌ها و اقدامات زیست‌بوم‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان در ماه مبارک رمضان پرداخت و گفت: وجود رسانه در کنار فعالیت‌های فرهنگی، تربیتی، تبلیغی و دینی امری لازم و ضروری است که امیدواریم با همدلی اهالی رسانه و تشکل‌های فرهنگی، دینی و تبلیغی، اثر این اقدامات چند برابر شده و جهاد تبیینی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است به نحو احسن انجام شود.

در همایش فوق، علی اقبالی (مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم) و فخرالدین یوسف‌پور (مدیر خانه مطبوعات استان قم) نیز حضور داشتند.

فوتبال، پینت‌بال لیزر تک، تیراندازی با کمان، بازی واقعیت مجازی، تیراندازی با تپانچه، بیگ‌بال، تنیس روی میز و فوتبال‌دستی از جمله برنامه‌های جنبی تفریحی بود که در این دورهمی برای مدیران رسانه‌ها، خبرنگاران، عکاسان و فعالان فضای مجازی تدارک دیده شده بود.

همچنین شرکت‌کنندگان در همایش با حضور بر سر مزار شهید گمنام مجتمع فرهنگی نور به مقام والای این شهید عزیز ادای احترام کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار