آغاز احداث پروژه 400 واحدی مسکن فرهنگیان قم در شهرک سلام

قم (پانا) - آیین آغاز احداث پروژه ۴۰۰ واحدی مسکن فرهنگیان استان قم طی مراسمی با حضور مهدی متقیان (سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری قم) در شهرک سلام فرهنگیان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۶۲۸۹۱
لینک کوتاه کپی شد
آغاز احداث پروژه 400 واحدی مسکن فرهنگیان قم در شهرک سلام

کلنگ ۴۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن فرهنگیان استان قم در زمینی به وسعت ۳۴ هزار و ۵۰۰ مترمربع در منطقه تپه سلام با نام شهرک سلام فرهنگیان به زمین زده شد.

حمیدرضا قزاقی (رئیس هیات‌مدیره مسکن فرهنگیان استان قم) در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه ذینفعان این طرح از فرهنگیانی هستند که فرم «ج» آنان مثبت است، خاطرنشان کرد: پس از غربالگری اولیه تعداد ۴۰۰ نفر از این عزیزان مشمول طرح مسکن در قالب نهضت ملی مسکن شده‌اند.

وی ادامه داد: در این طرح تعدادی از فرهنگیان که در سال ۱۳۹۸ در طرح ملی مسکن ثبت‌نام کرده بودند اما به دلیل عدم تامین منابع از ادامه کار بازمانده بودند دعوت شدند.

قزاقی با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت توجه به مساله معیشت معلمان گفت: امروز با رویکرد اهمیت جایگاه معلم و پوشاندن جامه عمل به منویات مقام عظمای ولایت با همراهی نهادهای استانی مشغول انجام این طرح شده‌ایم.

رئیس هیات‌مدیره مسکن فرهنگیان استان قم در خصوص مشارکت اعضا در این طرح خاطرنشان کرد: پیگیری‌هایی برای تسهیل در پرداخت سهم فرهنگیان در تامین منابع انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار