دانش‌آموزان مدال‌آورعلمی و برگزیده قرآنی مدارس سمپاد قم تجلیل شدند

قم(پانا)- دانش‌آموزان مدال‌آورالمپیادهای علمی و برگزیده مسابقات قرآنی مدارس استعدادهای درخشان استان قم، طی مراسمی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان تجلیل شدند.

کد مطلب: ۱۲۵۳۸۸۱
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان مدال‌آورعلمی و برگزیده قرآنی مدارس سمپاد قم تجلیل شدند

همزمان با ایام الله دهه فجر، 11 دانش آموزان مدال‌آورالمپیادهای علمی و برگزیده مسابقات قرآنی مدارس استعدادهای درخشان استان قم، با حضور «علیرضا رحیمی» مدیرکل آموزش و پرورش استان تجلیل شدند.
«رحیمی» در مراسم تجلیل از مدال آوران و برگزیدگان مدارس سمپاد قم اظهار داشت: دشمن امروز از علم و دانش و رشد و تعالی فرزندان ایران بزرگ اسلامی به هراس آمده و راهی جز تسلیم شدن در برابر این همه بزرگی و عظمت نمی بیند.
وی با بیان اینکه دانش آموزان امروز نقش ارزشمندی را برای اعتلای اهداف مقدس این نظام عهده دار هستند، گفت: بیانیه گام دوم انقلاب نشان دهنده عظمت جوانان عزیز و نقش آفرینی این نیروهای جوان، با نشاط، مومن متعهد و ثر گذار است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قم ادامه داد: برگزاری المپیادهای علمی باعث تقویت هر چه بیشتر حس خودباوری در میان دانش‌آموزان و معلمان می‌شود و بدون شک دشمنان را مایوس و ناامید خواهد کرد.
وی با تاکید بر اینکه باید مثبت اندیشی و باور پذیری در وجود جوانان ما به خوبی مشهود باشد، افزود: گسترش کمی و کیفی المپیادهای علمی دانش آموزان باید با رشد بیشتر و ضریب نفوذ بالاتر انجام گیرد چرا که شما عزیزان دارای روحیه مثبت اندیشی و خود باوری هستید.
رحیمی تاکید کرد: باید تلاش کنیم در مدارس استان توانمندی های پایه دانش آموزان را تقویت کنیم و حضور دانش آموزان را در میادین علمی، فرهنگی و هنری به صورت ویژه تقویت نماییم.
وی در پایان با تبریک مجدد موفقیت دانش آموزان عزیز قمی در المپیادهای علمی بر تعهد در کار و اخلاص در عمل تاکید کرد و گفت: نقش اولیا و خانه و مدرسه در این راهیابی ها مهم بوده است که هم مسئولان و هم شما دانش آموزان عزیز باید قدردان این همدلی ها باشید.
در پایان این، مراسم از 11 دانش آموز برگزیده استعدادهای درخشان استان در المپیادهای علمی کشور و مسابقات قرآنی، با لوح سپاس و مدال های رنگارنگ تقدیر شد.

برخی دانش آموزان مدال آور المپیاد علمی، از سایر مدارس استان قم هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار