نوجوانان مجری برنامه «مثبت 12» شدند

تهران (پانا) - برنامه «مثبت 12» به تهیه کنندگی فاطمه بی‌تقصیر با حضور سه نوجوانان روانه آنتن رادیو سلامت می‌شود و آنها پیامک‌های ارسال شده از سوی نوجوانان را در برنامه بازخوانی می‌کنند.

کد مطلب: ۱۴۷۷۴۶۸
لینک کوتاه کپی شد
نوجوانان مجری برنامه «مثبت 12» شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رادیو سلامت، فاطمه بی‌تقصیر، تهیه کننده برنامه در این باره توضیح داد: برنامه مثبت ۱۲ با حضور سایناز مودت، روانشناس تخصصی کودک و نوجوان موضوع نوجوان و کارآفرینی (ذهنیت کارآفرینی نوجوانان) را مورد بررسی قرار می دهد. دراین برنامه سه نوجوان حضور دارند و آنها پیامک هایی که نوجوانان به برنامه ارسال می کنند را بازخوانی می کنند.

وی ادامه داد: این برنامه از تولیدات گروه خانواده رادیو سلامت است و هفت خرداد ساعت 16 و 30 دقیقه از رادیو سلامت پخش می شود. شهراد شجاعی، یاسمین حسن دولابی و پرند مالکی سه نوجوان برنامه هستند. برنامه مثبت ۱۲ به سوالات نوجوانانی پاسخ می دهد که دوست دارند پدر و مادرشان بیشتر درک شان کنند. برنامه مثبت ۱۲ روی سخن اش با والدین است و درباره ارتباط موثر با فرزندشان راهکارهای ساده را در اختیار می گذارد.

چشم انداز مناطق حفاظت شده در رادیو سلامت

برنامه «چشم انداز» به تهیه کنندگی سهیلا باقری سیاست های کلی در مباحث سلامت اجتماعی را مورد بررسی قرار می دهد.

برنامه «چشم انداز» روزهای دوشنبه ساعت ۲۰ روی آنتن رادیو سلامت می رود که گویندگی آن را لیلا علوی به عهده دارد. این برنامه با هدف بررسی سیاست های کلی در مباحث سلامت اجتماعی تهیه و پخش می شود.این برنامه رادیویی روز دوشنبه هفتم خرداد مناطق حفاظت شده را مورد بررسی قرار می دهد.

در این برنامه دو کارشناس حضور دارند که می توان به حسن اکبری معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست و محمود تقی پور رییس ذخیره گاه زیستکره و پناهگاه حیات وحش میانکاله حضور دارند و درباره مناطق حفاظت شده صحبت خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار