ابراز همدردی مدیر جشنواره کازان با مردم ایران

تهران (پانا) - میلیوشا آیتوگانووا مدیر جشنواره فیلم کازان و آمریت گانگار منتقد سینما و استاد دانشگاه در پیام‌هایی جداگانه شهادت رئیس جمهور آیت الله سیدابراهیم رئیسی را تسلیت گفتند.

کد مطلب: ۱۴۷۶۴۵۸
لینک کوتاه کپی شد
ابراز همدردی مدیر جشنواره کازان با مردم ایران

به گزارش روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، میلیوشا آیتوگانووا استاد دانشگاه، مدیر جشنواره بین‌المللی سینمای مسلمان کازان و دانش‌آموخته روزنامه‌نگاری از دانشگاه ایالتی کازان که در هفدهمین جشنواره «سینماحقیقت» داور بخش بین‌الملل بود، در پیامی، شهادت آیت الله ابراهیم رئیسی و هیات همراه را تسلیت گفت. در این متن آمده است: «این واقعه تلخ را به مردم ایران تسلیت می‌گویم و اندوهگین این فقدان هستم.»

آمریت گانگار منتقد سینما و استاد دانشگاه اهل هندوستان که در هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» داور جشنواره بود، با مردم ایران و خانواده سینمای مستند ابراز همدردی کرد. در متن او نوشته شده است: «کشور شما با از دست دادن رئیس جمهور و هیئت همراه با تراژدی غیرمنتظره مواجه شد، این ضایعه را تسلیت می‌گویم و آرزو می‌کنم سختی‌ها پایان پذیرد. هیچ کس نمی‌داند مرگ چگونه فرا می‌رسد، خداوند به او و سایر جان باختگان آرامش عنایت فرماید.»

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار