ساقی زینتی در گفت‌وگو با پانا:

حضور در برنامه‌ سحرگاهی کودکان، دوپینگ روحی برای من بود

تهران (پانا) - بازیگر برنامه «سر سفره خدا» با بیان اینکه باورش نمی‌شد کودکان در سحرگاه پای این برنامه بنشینند، گفت حضور در این برنامه برای او انرژی‌بخش و به نوعی دوپینگ بود و با اینکه روزها در یک سریال دیگر ایفای نقش می‌کرد اما از حضور در یک برنامه کودک انرژی می‌گرفت.

کد مطلب: ۱۴۶۷۱۹۷
لینک کوتاه کپی شد
حضور در برنامه‌ سحرگاهی کودکان، دوپینگ روحی برای من بود

ساقی زینتی، بازیگر نقش «خاله» در فصل هشتم برنامه «سر سفره خدا» در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: «امسال در اسفند ۱۴۰۲ و فروردین ۱۴۰۳ افتخار حضور در برنامه زنده «سر سفره خدا» را کنار هنرمندان ارزنده کشورمان داشتم.»

وی ادامه داد: «برنامه «سر سفره خدا» هفت سال بود که در ایام ماه مبارک رمضان، پخش زنده سحرگاهی داشت و امسال در هشتمین سال، این برنامه روی آنتن رفت.»

این بازیگر تلویزیون تاکید کرد: «سعادت حضور در این برنامه را داشتم و نقش خاله آقا احسان که یک خانم پرشور و زبر و زرنگ شمالی بود را ایفا می‌کردم.»

زینتی ادامه داد: «وقتی به ترکیب بازیگران اضافه شدم، تصور می‌کردم ساعت سه و نیم صبح کدام بچه بیدار است که برنامه ما را همراهی کند؟ چون برنامه برای کودکان است و تصور می‌کردم آن‌ها برای سحری بیدار نمی‌شوند اما اتفاقی که افتاد این بود که دیدم بسیاری از کودکان بیدار هستند و برنامه را تماشا می‌کنند و هم کنار آن‌ها، بزرگترها برنامه ما را می‌بینند.»

وی به مشارکت مخاطبان در این برنامه تلویزیونی اشاره کرد و افزود: «مشارکت و حضور مخاطبان پای برنامه «سر سفره خدا» را می‌توان از تعامل‌های بسیار زیادی که کودکان در نظرسنجی‌ها و لایو‌ها در برنامه شاد داشتند و همچنین میزان پیامک‌هایی که به برنامه می‌دادند، مشاهده کرد و این اتفاق بسیار برای من جالب بود.»

این بازیگر تصریح کرد: «این بدان معناست که برنامه سر سفره خدا، برنامه موفقی بوده و در طی این سال‌ها در دل مردم جا باز کرده است. واقعا به عوامل این برنامه خسته نباشید می‌گویم و خدا را شکر می‌کنم که من هم امسال در خوشی عوامل برنامه و مردم سهمی داشتم.»

زینتی از سختی کار گفت: «حضور در جلسات دورخوانی و سپس پخش زنده این برنامه، از شب تا صبح بود و من روزها هم سر صحنه یک سریال در شهرک غزالی بودم اما به خاطر اینکه برنامه برای کودکان بود، احساس خستگی نمی‌کردم و حضور در این برنامه به من انرژی می‌داد.»

وی ادامه داد: «حضور در  این برنامه که برای کودکان بود برای من دوپینگ محسوب می‌شد و با همین انرژی مستقیم به شهرک غزالی می‌رفتم تا سر سریال حضور پیدا کنم و از آنجا دوباره برمی‌گشتم تا در «سر سفره خدا» حضور پیدا کنم.»

زینتی گفت: «امیدوارم که مردم از نقش من در این برنامه راضی باشند و من از پس آن برآمده باشم. به همه عوامل این برنامه که واقعا به‌صورت خستگی‌ناپذیری شبانه‌روز مشغول کار بودند، خداقوت می‌گویم. بسیار با ما همراه بودند و به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم. دوست دارم که این برنامه تداوم داشته باشد. برای همه مردم کشورم، طلب خیر و برکت دارم.»

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار