در گفت‌و‌گو با پانا؛

مهران رجبی: یکی از سکوهای قدرت کشور انتخابات است

تهران (پانا) - بازیگر و مجری تلویزیون با تاکید بر لزوم شرکت در انتخابات اظهار کرد یکی از سکوهای قدرتمند دیده شدن کشورمان همین انتخابات است که باید با دل و جان در آن حضور داشت.

کد مطلب: ۱۴۶۱۵۶۷
لینک کوتاه کپی شد
مهران رجبی: یکی از سکوهای قدرت کشور انتخابات است

مهران رجبی؛ بازیگر و مجری تلویزیون با حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با پانا درباره حضور سلبریتی‌ها به عنوان الگوهای مردمی در انتخابات گفت: الگوی ما ائمه اطهار هستند و ما گوشه نشین مکتب این بزرگواران هستیم. همه موظف هستیم که همدیگر را به کار خیر دعوت کنیم. همه موظف هستیم یکدیگر را به مشارکت دعوت کنیم. 

رجبی با تاکید بر این موضوع که وظیفه همه ما مردم است که در انتخابات مشارکت داشته باشیم گفت: همه موظف هستیم که در جهت قدرت کشورمان چه در داخل کشور چه در نمای خارج از کشور و هر کجا که این امکان وجود دارد و می‌توانیم با اقدامات خود سبب شویم تا ایران قدرتمند دیده شود و باید مشار‌کت داشته باشیم. 

وی انتخابات را سکوی قدرت ایران در جهان دانست و اظهار کرد: یکی از سکوهای قدرتمند دیده شدن کشورمان همین انتخابات است که با دل و جان شتافتیم که مایه از بین رفتن گناهان ما باشد. 

این بازیگر و مجری تلویزیون گفت: دین خدا، به کشور اسلامی ایران کمک می‌کند. همچنین آیه یُذْهِبْنَ السَّیِّئاتِ نیز در کشور برقرار است. بنابراین گناهان ذهب می‌شوند. به این دلیل نیز در خدمت کشورمان هستیم و در راه آبادی آن تلاش می‌کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار