سرپرست گروه کودک و خانواده شبکه تهران سیما معارفه شد

تهران (پانا) - محمد باقر اعلمی مدیر شبکه تهران سیما، طی حکمی دکتر آسیه زارعی را به سمت سرپرست گروه کودک و خانواده شبکه تهران سیما منصوب کرد.

کد مطلب: ۱۴۶۱۱۶۷
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست گروه کودک و خانواده شبکه تهران سیما معارفه شد

به گزارش روابط عمومی شبکه تهران سیما دکتر اعلمی ضمن توفیق برای دکتر علی مهرگان "مدیر سابق گروه کودک و خانواده"، حضور دکتر آسیه زارعی را مغتنم برشمرد و تاکید کرد: توقع می رود نقاط قوت گذشته بیش از پیش تقویت شود و نقاط ضعف موجود، با بکارگیری تجربه و هم اندیشی با کارشناسان نیز برطرف شود.

وی همچنین به دو برنامه با سابقه رنگین کمان و به خانه بر می گردیم اشاره کرد و افزود: این دو برنامه از پر مخاطب ترین برنامه های شبکه تهران سیما شمرده می شود و لازم است با بازنگری دقیق تر، آسیب ها بررسی شود و در سال جدید مطابق با ماموریت های شبکه تهران پیش برود.  

در متن حکم انتصاب دکتر زارعی سرپرست گروه کودک و خانواده آمده است: انتظار می رود به منظور تحقق اهداف و ماموریت های سند تحول سازمان و راهبردهای شبکه تهران، با برنامه ریزی هوشمندانه و دقیق برای تولیدات متناسب با نیاز مخاطبان گروه های سنی کودک و نوجوان و توجه جدی به موضوع خانواده به صورت دوره ای و بلند مدت و بهره گیری از برنامه سازان متخصص، خلاق و آشنا با اقتضائات مخاطبان هدف، موجب احیا و ارتقای محتوایی و ساختاری برنامه های شاخص در شبکه شوید.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار