از ۱۶ الی ۲۲ آذر ماه

نمایش لباسی برای میهمانی در لامرد به روی صحنه می رود

لامرد(پانا) – نمایش لباسی برای میهمانی از 16 الی 22 آذر ماه به کارگردانی محمد پیکایی در لامرد به روی صحنه می رود.

کد مطلب: ۹۷۴۳۷۵
لینک کوتاه کپی شد
نمایش لباسی برای میهمانی در لامرد به روی صحنه می رود

محمد پیکایی پس از تجربه موفق در اجرای نمایش « اعترافاتی درباره زنان » که با استقبال بسیار باشکوه از سوی تماشاگران مواجه شد، به سراغ دومین کارگردانی خود در نمایش « لباسی برای میهمانی » رفته است .

کارگردان این نمایش در گفت و گو با پانا می گوید: این نمایش برای من حس خوبی دارد و با توجه به علاقمندی شدیدی که به حوزه روانشناسی دارم انتخاب این متن و کار کردن آن به دغدغه ی شیرین برایم مبدل شده است.

پیکایی درباره متن این نمایش می افزاید: « لباسی برای مهمانی » روایت دختری است که برای به میهمانی آماده می شود و خدمتکارش سعی می کند به او کمک کند. سعی کردیم کارگردانی و طراحی صحنه را براساس نوع متن پیش ببریم.

این کارگردان همچنین درباره نوع انتخاب متون برای کارهای صحنه ای خود اظهار می دارد: سلیقه من کار کردن متون روانشناسانه است. متونی که می تواند طراحی صحنه را در فضایی مفهومی و پر از سکوت و ایستایی کار کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که سکون و ایستایی درکارگردانی سبب افتادن ریتم کار و خستگی مخاطب نمی شود، توضیح می دهد : اگراین سکوت ها در جای خودش قرار بگیرد سبب ایجاد فرصت برای تفکر مخاطب خواهد شد.

پیکایی تاکید می کند : در زندگی حقیقی نیز بدین شکل است که همه ما یک روانشناس درونی داریم که با بروز مشکلات اولین مراجعه به اوست و می توان گفت که بیشترین کمک نیز به حل مشکلات توسط خود فرد اتفاق می افتد و من در کارگردانی به این موضوع معتقدم.

در این نمایش آیسا صفایی به همراه فاطمه محمدی براساس متنی از محمد رحمانیان و کارگردانی محمد پیکایی به ایفای نقش می پردازند و عوامل اجرایی گروه نمایشی پلیسیر؛ سرپرست: محمد جواد صفایی، مشاور کارگردان و طراح صحنه: حبیب ضیایی، دستیار کارگردان : الهام حسینی، منشی صحنه : سهیلا امانی، طراح و اجرای دکور: مصطفی مجرد، طراح و اجرای نور: محمد رضا تیموری، مدیر صحنه : عاطفه قائد، موسیقی : امیر صادقی، طراح و اجرای لباس: مینا صابری، مدیر اجرایی: علیرضا حقیقی، روابط عمومی: غفوررحیمی، نمایش لباسی برای میهمانی را بر روی صحنه خواهند برد.

« لباسی برای مهمانی » هر شب ساعت 20 در سالن آمفی تئاتر شهید آوینی ( ارشاد سابق) شهر لامرد به مدت 7 شب بروی صحنه خواهد رفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار