معاون اداری مالی سازمان دانش آموزی فارس: حق الزحمه کامل سرویس مدارس به حساب رانندگان واریز شد

شیراز (پانا) - معاون اداری مالی سازمان دانش آموزی فارس از تسویه حساب کامل حق الزحمه سرویس مدارس شهر شیراز  با شرکت های حمل و نقل سرویس مدارس طرف قرارداد این سازمان خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۵۲۷۲
لینک کوتاه کپی شد
معاون اداری مالی سازمان دانش آموزی فارس: حق الزحمه کامل سرویس مدارس به حساب رانندگان واریز شد

علیرضا قبادی در گفت و گو با پانا افزود: سال گذشته بیش از 120 هزار دانش آموز در شیراز از خدمات سرویس مدارس استفاده کرده اند که 10 هزار راننده در قالب 17 هزار سرویس این وظیفه را بر عهده داشتند.

وی ادامه داد: این رانندگان در تسویه حساب و دریافتی های خود، طرف حساب شرکتهای حمل و نقل سرویس مدارس طرف قرارداد این سازمان هستند.

وی ضمن قدردانی از زحمات شرکت های حمل و نقل سرویس مدارس در همیاری و همراهی سرویس دهی مطلوب به دانش آموزان از این شرکت ها خواست تا نسبت به واریز وجوه دریافتی به حساب رانندگان و تسویه حساب کامل با آنان اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تعداد اندکی از دانش آموزان هنوز پرداخت های خود را کامل نکرده اند ادامه داد: درصد بسیار کمی از رانندگان نیز مبالغ خود را دریافت نکرده اند و تسویه حساب کامل آنان منوط به انجام تسویه دانش آموزان از طریق سیستم است.

معاون اداری مالی سازمان دانش آموزی فارس، در ادامه اولیا را از پرداخت هرگونه وجه نقدی به رانندگان منع کرد و اظهار داشت: اولیا باید تسویه حساب خود را از طریق پرداخت الکترونیکی انجام دهند چرا که در غیر این صورت از نظر سیستم آنها همچنان بدهکار باقی می مانند و برای ثبت نام سرویس سال آینده دچار مشکل می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار