معاون اداری مالی سازمان دانش آموزی فارس معارفه شد

شیراز (پانا) - طی حکمی از سوی مسئول سازمان دانش‌آموزی استان فارس، مصطفی شعبانی به عنوان معاون اداری مالی سازمان دانش‌آموزی استان فارس معارفه شد.

کد مطلب: ۱۴۶۶۲۲۸
لینک کوتاه کپی شد
 معاون اداری مالی سازمان دانش آموزی فارس معارفه شد

محمدامین کرم زاده رئیس سازمان دانش آموزی استان فارس، در مراسم معارفه، در سخنانی ضمن تبریک سال نو و تقارن آن با بهار قرآن، همراه شدن تحول در طبیعت با تحولات در سازمان دانش آموزی را به فال نیک گرفت و خاطرنشان کرد: حوزه اداری و مالی، اساس کار سازمان است و به طور مستقیم همه حوزه‌ها و بخش‌ها را پشتیبانی می‌کند. 

وی ضمن قدردانی و تبریک به مصطفی شعبانی برای پذیرش این مسئولیت گفت: معاون جدید اداری مالی سازمان به عنوان یک نیروی جوان خوش فکر، ارزشی، پرتلاش و عادل شناخته می‌شود که امیدواریم با نوآوری و برنامه‌ریزی بتواند منشا خیر و برکت برای سازمان شود.

کرم‌زاده به انتظارات خود از معاون جدید اداری مالی پرداخت و گفت: معاون جدید اداری و مالی بر اساس شعار سال و تاکید رهبر معظم انقلاب به جهش تولید با مشارکت مردم، باید راهبردهایی عملیاتی برای تحقق شعار سال داشته باشند.

مسئول سازمان دانش‌آموزی استان فارس افزود: سال قبل سازمان دانش آموزی فارس در بخش‌های مختلف به ویژه حوزه اداری و مالی موفق به کسب مقام برتر کشور شد، امسال نیز با حضور نیروهای توانمند و جوان در مدیریت مالی، زمینه رشد استعدادها و استمرار دستاوردهای مثبت فراهم است.

کرم‌زاده تاکید کرد: مسلما صبوری و پشتکار در چهارچوب مدیریت جهادی و طبق آیین‌نامه مالی و معاملاتی سازمان دانش‌آموزی لازمه موفقیت و حرکت در این مسیر است.

معاون جدید اداری مالی سازمان دانش آموزی نیز با تبریک سال نو و تسلیت ایام شهادت حضرت علی علیه السلام اظهار داشت: ما در چهارچوب برنامه‌های راهبردی، تفصیلی و عملیاتی، به صورت یک مجموعه هماهنگ با تجارب ارزشمند موجود پیش خواهیم رفت.

مصطفی شعبانی گفت: یکی از سیاست‌های بنده این است آنچه انجام می شود منطبق با اساس‌نامه و آیین‌نامه مالی معاملاتی سازمان دانش آموزی باشد. 

همچنین معاون جدید اداری مالی سازمان یادآور شد: تلاش خواهیم کرد که مبتنی بر قوانین، عقلانیت، خرد جمعی و متناسب با اهدافی که تعریف شده کار را ادامه دهیم تا بتوانیم با کمترین هزینه ممکن، بالاترین رهاورد را برای سازمان دانش‌آموزی با عملیاتی کردن شعار سال به ارمغان آوریم.

در پایان مراسم کرم زاده حکم انتصاب مصطفی شعبانی را اهدا و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

لازم به ذکر است ، کرم زاده که اکنون رئیس سازمان دانش آموزی فارس می‌باشد، پیش از این معاون اداری مالی سازمان بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار