معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس:

8400 دانش‌آموز استان فارس در مراحل چهارده‌گانه مسابقات قرآن به رقابت می‌پردازند

شیراز (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس گفت 8400 دانش‌آموز استان فارس از نیمه اول اردیبهشت در مراحل چهارده‌گانه مسابقات قرآن، عترت و نماز به رقابت می‌پردازند و برگزیدگان آن‌ها به مرحله استانی راه پیدا خواهند کرد.

کد مطلب: ۱۴۶۵۹۸۵
لینک کوتاه کپی شد
8400 دانش‌آموز استان فارس در مراحل چهارده‌گانه مسابقات قرآن به رقابت می‌پردازند

جلسه هماهنگی و بررسی برگزاری مسابقات چهارده‌گانه قرآن، عترت و نماز با حضور معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان فارس، کارشناس‌مسئولان قرآن، عترت و نماز اداره کل و روسای ادارات آموزش و پرورش مناطق میزبان به‌صورت مجازی و برخط برگزار شد و هماهنگی‌های لازم در خصوص مسائل فنی، مالی، کیفیت و زمان برگزاری مسابقات و... صورت گرفت.

محمدمهدی متحدزاده در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: «در این مسابقات که در نیمه اول اردیبهشت برگزار می‌‌شود، 8400 دانش‌آموز استان فارس به رقابت با یکدیگر می‌پردازند و برگزیدگان آن‌ها به مرحله استانی راه پیدا خواهند کرد.»

وی افزود: «در مرحله شهرستانی امسال بیش از ۱۲۰ هزار نفر از دانش‌آموزان فارس حضور پیدا کردند که اکنون نیز برگزیدگان آن‌ها در مرحله مقدماتی استان به رقابت خواهند پرداخت.»

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس گفت: در مرحله چهارده‌گانه مسابقات شهرستان‌های اقلید، سرچهان، ارسنجان، خرامه، سروستان، لارستان، داراب، فیروزآباد، اشکنان، ممسنی، بالاده، ناحیه یک شیراز، سپیدان و قیروکارزین میزبان خواهند بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار