تجلیل از مربیان و دانش‌آموزان پیشتاز شهرستان سرچهان

سرچهان (پانا) - در آیینی با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش فارس و رئیس سازمان دانش‌آموزی رئیس اداره قران، عترت و نماز آموزش و پرروش استان فارس، از مربیان و دانش‌آموزان پیشتاز شهرستان سرچهان تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۲۳۲۶۴۲
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از مربیان و دانش‌آموزان پیشتاز شهرستان سرچهان

رئیس اداره آموزش وپرورش شهرستان سرچهان در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته بسیج و کتاب و کتابخوانی، به بیان دستاوردها و موفقیت‌های دانش‌آموزان این شهرستان پرداخت و افزود: در حوزه آموزش دانش2آموزان سرچهان امسال در کنکور افتخارات بسیاری کسب کردند.

رسول آخرتی، انتشار بیش از 300 اثر و محتوای تولید شده توسط دانش‌آموزان و معلمان در شبکه شاد و کانال‌های کشوری، را از جمله مهمترین دستاوردهای این اداره برشمرد و افزود: خیرین و دانش‌آموزان این شهرستان بیش از 400 جلد کتاب به مدارس اهدا کردند.

وی، کسب مقام دوم کشوری در رشته پوستر، مقام سوم کشور در رشته داستان‌نویسی، مقام بر گزیده کشوری در رشته کتاب‌خوانی، مقام چهارم کشوری شعر در جشنواره علمدار، کسب بیش از پنجاه مقام استانی در رشته‌های مختلف، ثبت بیش از پنجاه اثر محتوای قرآنی در کانال کشوری در زمینه‌های انس با قرآن نماز و عترت را از دیگر افتخارات این اداره عنوان کرد.

وی تهیه بیش از 50 عدد تبلت و گوشی برای دانش‌آموزان نیازمند و جذب بیش از یکهزار و 400 دانش‌آموز پیشتاز و 73 ‌نفر مربی پیشتازان و برگزاری مرحله آموزشگاهی هفتمین دوره مسابقات بازی‌های فکری سرگرمی رویش و کسب مقام سوم ارزیابی مناطق در استان را از فعالیت‌های اداره آموزش و پرروش شهرستان سرچهان در سال جاری برشمرد.

آخرتی در ادامه به بیان مسائل و مشکلات مدارس پرداخت و افزود: برخی از مدارس ما فاقد نمازخانه هستند که با خیرین هماهنگ شده و اعلام آمادگی برای ساخت نمازخانه کرده‌اند و اگر اداره نوسازی مشارکت کند می‌توانیم تعدادی نمازخانه در این شهربستان احداث کنیم.

وی از کمبود نیرو در اداره آموزش و پرورش شهرستان خبر داد و گفت: امیدواریم برای سال آینده تدابیری اندیشیده شود و این مسئله رفع شود.

در پایان این مراسم از مربیان و دانش‌آموزان پیشتاز سازمان دانش‌آموزی تجلیل شد.

خبرنگار: مهدیه هاشمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار