افقهای نو در صنعت همایش ایران
اولین کنفرانس ملی برندینگ شرکتهای مجری همایش برگزار میشود
تهران (پانا) - در اقدامی نوآورانه و با هدف ارتقای سطح کیفی و ایجاد هویت برند برای فعالان صنعت همایش و رویداد در کشور، «کنفرانس افقهای نو در صنعت همایش ایران» برای نخستین بار در نیمه نخست سال ۱۴۰۵ و در تهران برگزار خواهد شد.
بر اساس اعلام دبیرخانه این رویداد، این کنفرانس با شعار «از اجرا تا برند: حکمرانی در هنر گردهمایی»، بستری تخصصی را برای شرکتهای مجری برگزاری همایش، کنفرانس و رویداد فراهم میآورد تا با بهرهگیری از دانش روز و شبکهسازی مؤثر، گامهای استواری در مسیر تبدیل شدن به برندهای مطرح و شناخته شده در سطح ملی و بینالمللی بردارند.
خانم پریسا خماسی کارآفرین و مدیر ارشد یکی از شرکتهای پیشرو در صنعت همایشسازی کشور، به عنوان بنیانگذار و ایدهپرداز اصلی این کنفرانس ملی، با اشاره به ضرورت ساماندهی و ارتقای این صنعت پویا، هدف از برگزاری این رویداد را «ایجاد موجی از تحول کیفی، تعالی استانداردها و خلق ارزش مشترک برای تمامی ذینفعان» عنوان کردند.
خماسی افزود: امروز دیگر برگزاری یک رویداد، صرفاً یک خدمت اجرایی نیست، بلکه بیانی هنرمندانه و راهبردی از هویت برند سفارشدهنده و مجری است. این کنفرانس، آغازی است برای همصدایی، آموزش و معرفی ظرفیتهای درخشان این صنعت به جامعه اقتصادی کشور.
برنامههای کنفرانس شامل موارد زیر خواهد بود:
- سخنرانیهای کلیدی اساتید برجستهی مدیریت، بازاریابی و برندینگ
- برگزاری کارگاههای آموزشی تخصصی
- پنلهای گفتوگو با حضور مدیران شرکتهای مجری و کارفرمایان بزرگ
- جشنوارهی جوایز بهترینهای صنعت همایش ایران Iranian Event Awards
- برپایی نمایشگاهی از آخرین دستاوردها و نمونهکارهای شرکتها
- شبکهسازی حرفهای
این کنفرانس با مشارکت نهادهای مرتبط، تشکلهای صنفی و حامیان اقتصادی، فرصتی برای کلیه فعالان این عرصه ایجاد خواهد کرد تا ضمن به روزرسانی دانش خود، در راستای حرفهایسازی و برند سازی گام بردارند.
علاقهمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبتنام میتوانند به پایگاه اینترنتی کنفرانس مراجعه نمایند.
ارسال دیدگاه